olisiko sinusta ok jos miehesi aina vaikenee kun puhut esim.siitä mitä kaipaat/mikä loukkaa

• Viestiketjun aloittaja "mimmi"
  • Ensimmäinen viesti
Jopa onnellinen?
Lukemattomien puheyritysten, nalkuttamisen, huudon, mököttämisen ja lopulta pitkän(2-3 vuotta) vitutuskauden kautta olen jostain kumman syytä tilanteessa jossa olen aika lailla sopeutunut möllikkämieheeni ja siihen että välillämme on muutamia asioita jotka erottavat meitä henkisesti, asioita joita ei enää voi muuttaa.
Hermoni ovat muuttuneet lehmänhermoiksi, en jaksa enkä viitsi repiä pelihousujani keskustelemattomuudesta ja pariin vuoteen olen itsekin kaikin keinoin välttänyt tunnetason juttujen setvimistä. Riidat pyrin minimoimaan. Arkipäivän asiat puhellaan kyllä.
En enää yritä saada mieheltäni 10+ kaikkea.
Mieheni ei ole koskaan halunnut erota ja tiedän että välittää perheestään ja minustakin vaikka paljon puutteita on parisuhdesaralla tullut ensimmäisen 10 vuoden auvoisan yhteiselon jälkeen. Perhemme on ihana ja hyvintoimiva kokonaisuutena.
Jossain vaiheessa seksi ärsytti paljon vaikka muuten olen aina ollut hetivalmistyyppiä. Kun päätin, että tässä ollaan niin olen (lapsiperherajallisuuksien ja ajankäytön rajoissa) innostuttanut itseni seksiin uudelleen ja se on tehnyt hyvää suhteen yleiselle toimivuudelle.

Yhteistyössä