Olisiko nolo ostaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
joku tälläinen

http://www.lahjanet.com/product_info.php?cPath=35&products_id=1034

ja käyttää sitä vihkisormuksen tilalla silloin, kun muutkin korut on hopeisia tai valkokultaisia? Vai onko typerää jos käyttää kihla- ja vihkisormuksena jotain muuta?
 
Itselleni on tuossa kihlasormuksessa (ja tulevaisuudessa varmasti myös vihkisormuksessa) niin paljon tunnetta mukana, että en vaihtais sitä asukokonaisuuden mukaan toiseksi... eihän tuo sormus ole sun vihkisormus, vaikka sen vasempaan nimettömään laittaisitkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lentää:
Itselleni on tuossa kihlasormuksessa (ja tulevaisuudessa varmasti myös vihkisormuksessa) niin paljon tunnetta mukana, että en vaihtais sitä asukokonaisuuden mukaan toiseksi... eihän tuo sormus ole sun vihkisormus, vaikka sen vasempaan nimettömään laittaisitkin.

Ei olekaan, mutta mä rakastan miestäni sormuksesta huolimatta.
 

Yhteistyössä