Olisiko kellään ideoita Minecraft synttäreille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vicy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vicy

Aktiivinen jäsen
11.06.2005
17 698
7
36
Seinäjoki
Meidän pojan 10v kaverisynttärit lähestyy ja teemaksi toivottiin Minecraftia eli kuutioita pitäisi olla...
Eli mistä tarjottavasta saisi helposti kuutioita tai onko jotain keksjä tms. jotka olisi valmiiksi kuution muotoisia?

Toiveena oli myös marsipaanikakku, jollaista en ole ikinä tehnyt eli käykö kermavaahto marsipaanin alle?

Kaikki mahdolliset ideat otetaan vastaan. :)

Hauska teema :) Marsipaanista en tiedä mitään :( mutta jäätelökakku olisi tosi helppo kuutioida vaikka minkälaiseksi rakennelmaksi. Carneval-keksit on nelikulmaisia, jos teksi jotain "leivoksia" joissa olisi kuusi keksiä kuutiona ja niiden keskellä jäätelöä.

Ehkä jotkut coctail-tikut, missä kaikki kuution muotoon leikattu, hmmm, juustoa ja melonia vaikka nyt ainaskin, ja ehkä lihapullien tilalta "lihakuutioita"?

Mukavia kekkereitä teille!

Marsipaanin alle olen tehnyt suolattomasta voista ja tomusokerista kreemin, sen voi maustaa sitruunalla tai vaniljalla tms..kun oot levittänyt sen kreemin niin anna jähmettyä jääkaapissa ennenkuin alat marsipaanilla päällystämään. Mun poika ehdotti kuutionmuotoista kakkua jonka päälle tehdään crafting table, eli se työpöytä siitä Minecraftista.
Ehdotti myös katosta roikkumaan jotain creepereitä... älä kysy, mä en tiedä mitä ne on :D

Carneval-keksit oli hieno idea :)
Pillimehut on kulmikkaita myös.

Yhteistyössä