P
Pastori
Vieras
hankkia pinnasängystä seuraavaksi sängyksi 120cm leveä, matala parisänky.... :xmas: Kun näin sellaisen oikein kivan sängyn ja ajatukset kävi hyrräämään, että siinä olisi kiva peuhaillakkin kun laittaa paljon tyynyjä ja... Onko ihan hömppä ajatus noin pienelle, noin iso sänky.. 