Olisi vielä mukavaa löytää kunnon kirjeystävä ... :)

Etsinkin juuri tälläistä palstaa
Mietein juuri muutama päivä sitten että minnekäs sitä näin "vanhana" 28v kohta 29v voisi jättää kirjeystävä hakemusta ja tämähän voisi olla oiva keino ???
Elikkä haussa olisi ystäviä , nuoria / vanhoja , perheellisiä/ perheettömiä rahaan tai sukupuuhun katsomatta .. !
Olen jo pitkään kaivannut uutta juttuseuraa vaikka sitten mesettämällä tai ihan perinteisesti kirjoittamalla kirjeen ( edellisestä kirjeestä taitaakin olla jo aikaa..hmm.. 5 vuotta ! ) tai sitten voisi heitellä ihan sähköpostia ja kirjoitella / tutustua sitä kautta ja olisihan se mukavaa vaikka mahdollisuuksien mukaan joskus nähdäkin ! Itse asun satakunnassa . mutta paikkakunnalla ei ole niin väliä kirjoitellessa .
itselläni on 3 lasta , nyt uusi mies ( ollut jo vuoden) ja vauvakuume ... ehkä vielä 1 lapsi ???
odottelen yhteystietojasi , sähköpostin tai mesen osoitteen saa paluupostina
Olitpa millä mielin tai kirjoitatko rivin vai 2 sivua niin lupaan vastailla kaikkiin

neitim
 
Moikka! Minä myös 28v. (tänä vuonna 29v.) entinen aktiivi-kirjeenvaihtaja =) Harrastus vaan kummasti lopahti lasten synnyttyä... Olisi ihanaa löytää vielä meili- tai kirjeystävä! Meillä on iän lisäksi yksi toinenkin yhdistävä tekijä, eli minäkin vielä haaveilen yhdestä perheenjäsenestä... Tällä hetkellä perheeseeni kuuluu aviomies, poika 5v. ja tyttö 3v. (+kaksi koiraa). Jos kiinnostaa, voit kirjoittaa osoitteeseen: trm.miia@gmail.com
 

Yhteistyössä