Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:kyllähän sä pärjäät kahdenkin kanssa! mutta huonon miehen kanssa et pärjää!! paremmin yksin! aina elämässä selviää, kun uskoo, että enempää ei sulle anneta kuin jaksat kantaa :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja catlady::hug:
Mieti tarkasti mitä haluat, ettet kadu myöhemmin... :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse olen 2 lapsen kanssa yh,ja toisen ihan synnytyksestä asti,joten pärjää kun on pakko!
Alkuperäinen kirjoittaja heidi:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:kyllähän sä pärjäät kahdenkin kanssa! mutta huonon miehen kanssa et pärjää!! paremmin yksin! aina elämässä selviää, kun uskoo, että enempää ei sulle anneta kuin jaksat kantaa :hug:
Tämä oli tosi hienosti sanottu! Näin asia on!!
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse olen 2 lapsen kanssa yh,ja toisen ihan synnytyksestä asti,joten pärjää kun on pakko!
kuin myös...ja esikoinen oli vajaa kolme kun kuopus syntyi...hommaa riitti kahdessa pienessä mutta hengissä ollaan.
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu,ehkäpä olis tosiaan paree hommaa abortti...
Jos leikkii aikuista ja harrastaa suojaamatonta seksiä niin täytyy kantaa myös vastuu niinku aikuinen
ihan on ollu toivottu lapsi. mutta miehestä on tullut toinen mokoma. ja nyt tuntuu siltä et voisin nakkasta sen kamat pihalle ja sanoo heippa! niinkuin myös sulle "vieras"... :headwall: sanoppa mustana tai päin naamaa,ei taida olla pokkaa???