Olis varmaan paree hommaa abortti ja alkaa sinkkuileen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonna-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jonna-76

Jäsen
19.03.2007
930
0
16
Mä en enää JAKSA!!! Mä vaan itken täällä, mies ei ymmärrä mua, ja mä en enää tiä haluanko mä tätä lasta. Jos mä jään yksin niin millä mä jaksan sit kahen kanssa? Kun viel vois perua? Mä pärjäisin vallan hyvin pojan kanssa kahden. :'( :'( :'( :headwall:

kyllähän sä pärjäät kahdenkin kanssa! mutta huonon miehen kanssa et pärjää!! paremmin yksin! aina elämässä selviää, kun uskoo, että enempää ei sulle anneta kuin jaksat kantaa :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
kyllähän sä pärjäät kahdenkin kanssa! mutta huonon miehen kanssa et pärjää!! paremmin yksin! aina elämässä selviää, kun uskoo, että enempää ei sulle anneta kuin jaksat kantaa :hug:

Tämä oli tosi hienosti sanottu! Näin asia on!!

:hug:

Ja itke kunnolla... :'(

Mieti tarkasti mitä haluat, ettet kadu myöhemmin... :hug:

Koita jaksella (hankala lohduttaa täältä näppäimien takaa, kun ei ole tuota kirjoittamisen lahjaa suotu ) ... :(

Alkuperäinen kirjoittaja heidi:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:

Tämä oli tosi hienosti sanottu! Näin asia on!!

Yhdyn mielipiteessä teihin, näin se vain on!

Siis sun esikoinen on jo 8-vuotias?!!! No kyllähän siinä pärjää, luulin et sulle tulee lapset jotain vuoden ikäerolla tms. Nyt nainen ota itseäsi niskasta kiinni ja lopeta vollotus!!

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse olen 2 lapsen kanssa yh,ja toisen ihan synnytyksestä asti,joten pärjää kun on pakko!

kuin myös...ja esikoinen oli vajaa kolme kun kuopus syntyi...hommaa riitti kahdessa pienessä mutta hengissä ollaan.

Sama täällä'-nyt jo lapsukaiset koululaisia-ja hyvin on pärjätty..

Pärjäät kahdenkin kanssa. Se isompihan kasvaa koko ajan. Jonain päivänä ne on molemmat isoja ja sitten ne ei ole yksin, koska niillä on toisensa. mä oon kokenut mun veljen ja siskon tosi tärkeeksi avuksi elämän vaikeuksissa. Kuka ymmärtäis mua paremmin ku ne? Niillä oli sama koti ja samat lähtökohdat. ja yhtä hullut vanhemmat. :D

Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu,ehkäpä olis tosiaan paree hommaa abortti...
Jos leikkii aikuista ja harrastaa suojaamatonta seksiä niin täytyy kantaa myös vastuu niinku aikuinen

ihan on ollu toivottu lapsi. mutta miehestä on tullut toinen mokoma. ja nyt tuntuu siltä et voisin nakkasta sen kamat pihalle ja sanoo heippa! niinkuin myös sulle "vieras"... :headwall: sanoppa mustana tai päin naamaa,ei taida olla pokkaa???

Koittakaapa mustat saada paksuun kalloonne että kaikki eivät suinkaan ole tänne rekisteröityneitä,miks pitäis? Sama kai se on mitä siihen profiiliin valehtelee joten miks edes vaivautua?