Olis sitten KILOPINO vk 53

Joulu tuli, joulu meni ja mites kilot!!!!!?

Onko muita jotka päätti olla katsomatta pisteitä /kaloreita? Minä söin kun hevonen ja ihmettelen että miten ei paino noussu enempää!!

Nyt joulun saldo +1,9kg eli oltais 66,8.

Heinäkuuhun mennessä pitäis olla 50kg!! Nyt sitten reippaasti liikkeelle.. Sit olis ollu tasan vuosi ja -30kg..
Hassua ajatella sinänsä että ei oo enää kun se 15kg jäljellä vaikka tunnen itteni edelleen kolkytä kiloa ylipainavaks :p

Musta tuntuu että saan olla tän viikon vielä yksinäni pinoilemassa jos muut viettää vielä lomaa????

tutteri himmeenä
Mä puntaroin 54,5 kg ja taitaa olla -100g viimeviikkoseen. Jouluna ei ehtinyt niin kauheesti syömään kun ei oltu paljon kotona ja kylässäkin oli vaan makeat herkut pöydässä eikä makeaa mahantäydeltä. Laihdutus on osaltani ollut päätöksessä jo useamman kuukautta vaan tuo paino tippuu sit koko ajan ilman mitään kuurejakin. Mikähän sitä tiputtaa....tiijä häntä.

aattelin kirjautua joukkoon.. raskausaikana painoa tuli 8kg ja nyt imetysaikana 10kg lisää. Poitsu on nyt puoli vuotta. Imetystä aion jatkaa vielä, mutta annan nyt myös soseita. Kesää kohti mennään ja kilojen pitäis tippua, ainaki semmoiset 20kg saada pois =)

tilly harmaana
en nyt ehtinyt rekistymään mu kirjottelin tänne noin 2 viikkoo takaperin ja alotin sillon laihuttamisen sillo 72 kiloo nyt 71.vähän minuu kyl harmittaa ku ei oo ton enempää tippunu vaikka oon tosissani laihduttanu!!!en tiedä mikä vikana? :( eli hyvät kilopinolaiset,antakkee vinkkejä ja laihdutus oppia yhdelle epätoivoiselle yrittäjälle!!! :eek: mut nyt ei saa lannistuu!!!!minähän laihdutan!! \|O ja suu pielet ylöspäin ja lenkille!! =) tsemppiä kaikille!! :wave:

Täälläkin joulu on syöpötelty :D enkä ressaa yhtään. Lisä painoa viime viikkoseen on 700g. Mutta ei se mitään mä jatkan taas kun siltä tuntuu, vielä jos ois joulu tunnelmissa jonkun päivän ja söis kaikki karkit pois niin on hyvä jatkaa. Tänään kävin vaate ostoksilla kun pukki toi lahjakortin vaateliikkeeseen ja ostin melko tiukkoja vaatteita niin niihin on kyllä mahduttava pitkän aikaa, eli ei ole edes varaa lihoa kun kukkarokaan ei siitä tykkäis. Ja tervetuloa uudet kilopinolaiset jos tähän touhuun saatais taas enemmän eloa ja iloa :D

syysmamma-82 harmaan
no nyt se sit alkaa kun viimisetkin suklaat söin tänään....elikkäs 3kk vanhan pojan äiti liittyy kilopinoon :wave: :wave: ja kävinpä äsken puntarilla ja se näytti 76,8kg..hieman tullu takasin kun nlan jälkitarkastuksessa oli jo 75,3kg...se joulu se joulu :ashamed: vuosi sitten joulukuussa painoin jo 86kg :whistle: ja ensi kesään mennessä olisi tarkotus saada kilot karisemaan sinne n.65-68kiloon :p

tulin kuitenkin nöyryytyshän se taitaa olla paras laihis keino.... eli lähtöpaino oli syyskuun alussa 82 painoa nyt 81.5 joulusta tuli hiukan takapakkia,,,, no ehkäpä nyt sitte... toisaalta on viel ainakin kolme avaamatonta karkki rasiaa kaapissa.... mutta nyt tarttis jo tehrä jottai...

Eipä se oo mun päätös sittenkään pitänyt kun on tota makeaa joka paikassa! No, mutta eiköhän se tästä kun nää pyhät hellittää ja suklaat loppuu kaapista.. Tosin tänään tuli sitten leivottua mokkapaloja ja lihapasteijoita.. Onneks en oo niin noitten mokkapalojen kaveri, mutta kun noi pasteijat on niin pirun hyviä!

susu79,ymmärsinkö oikein et oot pudottanu vuodessa 30kg?! :) tosi hieno homma!miten ihmeessä sen oot tehny,tai pysyny ettei oo lipsunu?kävin tossa kaupassa ja ostin kovasti hedelmiä ja kasviksia että olis sitten jotain mitä popsia ku se huono hetki tulee..tiedä mihin noi joulukarkit tunkis..niitä näyttäs vielä oleva aika kivasti..onneks ei tee yhtään mieli..NYT,mut annas olla huomenna :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2004 klo 21:48 jozzu kirjoitti:
susu79,ymmärsinkö oikein et oot pudottanu vuodessa 30kg?! :) tosi hieno homma!miten ihmeessä sen oot tehny,tai pysyny ettei oo lipsunu?kävin tossa kaupassa ja ostin kovasti hedelmiä ja kasviksia että olis sitten jotain mitä popsia ku se huono hetki tulee..tiedä mihin noi joulukarkit tunkis..niitä näyttäs vielä oleva aika kivasti..onneks ei tee yhtään mieli..NYT,mut annas olla huomenna :ashamed:
En vielä.. Siis nyt on menny 6kk ja 15kg ja ajattelin toisen mokoman vielä pudottaa samassa ajassa..

Parsakaali
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2004 klo 18:38 tiituli kirjoitti:
täällä olisi 3kk ikäsen tytön + 3 koululaista äiti, nyt paino on 65.8, raskausaikana tuli painoa paljon, oli lopulta 80kg, ennen raskautta paino oli 54.5. :kieh:
Millä ihmeen konstilla olet jo nyt saanut noin alas?

-8kg
tähän asti yrittäny hiljaa yksinäni kiloja tiputtaa, muta eilen menin suurella äänellä isännälle julistamaan että huhtikuun loppuun mennessä olen saman painoinen kuin tavatessamme! aika kova rääkki, 8kg neljässä kuussa, mutta pakko yrittää, ei kuitenkaa kehtaa epäonnistua..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2004 klo 11:11 -8kg kirjoitti:
tähän asti yrittäny hiljaa yksinäni kiloja tiputtaa, muta eilen menin suurella äänellä isännälle julistamaan että huhtikuun loppuun mennessä olen saman painoinen kuin tavatessamme! aika kova rääkki, 8kg neljässä kuussa, mutta pakko yrittää, ei kuitenkaa kehtaa epäonnistua..
Ei se nyt ihan mahdoton ole! 2kg kuukaudessa..
Itselläni tavoite on 2,5kg kuukaudessa eli oliko päälle 600g viikossa..

Tintti1010
heipsan! minä liityn joukkoon vaikka raskaana olenkin, kun täytyy olla tuolla diabetesdieetillä ja paino ei sais nousta niin ilmottelen siiten täällä kuulumisiani....kun yksin kun vaan yrittää niin tulee sorruttua aivan liian usein... :$ ...siis en laihduta, mutta yritän pitää painoni kurissa!!! =)

Minä aattelin alottaa sunnuntaina 2. päivä. Kiloja kertynyt pikkuhiljaa ja ensimmäiseksi välitavoitteeksi laitan -4kg maaliskuun loppuun mennessä. Oon puoli vuotta jo yrittänyt seurata tarkemmin mitä suuhuni laitan, mutta kehnolla menestyksellä; vain 2,5kg on lähtenyt, siis niin pitkällä ajalla kuin puoli vuotta.

Jos pelkkä ilmoittelu riittää niin liityn joukkoon. Pudotettavaa olis 15-20 kiloa kaikenkaikkiaan. Tän hetken paino 83... kävi jo alempana... paljonkin, sairastuin sitten kilpirauhasen vajaatoimintaaj ja todettiin alkava struuma, paino nousi vaikka teki mitä... Nyt alkaa lääkitykset olla kohdallaan ja 1.1.2005 alan taas laskemaan kaloreita ja jätän sokerin ja valkeat viljat pois!!! Etukäteen uudenvuodenlupaus! :wave:

Vinkki laihduttajille! Jouluna me ainakin saatiin KAMALA määrä suklaata ynnä muuta hyvää ja mä kyllä olisin syönyt kaikki mutta onneksi rakas mieheni heitti kaikki ROSKIIN! eli sinne vaan kaikki, eipä tule sit syötyä! :p

Yhteistyössä