Olis pitänyt tänään yllättäen iltavuoroon yhteen palvelukotiin ja olisin saanut hälytyslisän

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mutta ei aina pysty! On jo ennalta sovittu meno tänään ja likka on mulla sitten illalla kuuteen tai seittemään.

Kauhiasti nyt ihmiset sairaslomilla ja sijaisista pulaa.

[QUOTE="vieras";22241805]Joo tää kiinnostaa ihan kaikkia varmasti.[/QUOTE]

No näytti ainakin sun kiinnostavan kun piti alootus avata ja vaivautua vastaamaan. :popcorn:

Joo,meillä joudutaan pari kertaa viikossa soittelemaan keikkalaisten lista läpi. Onneksi on olemassa tuollaisia innokkaita opiskelijoita jotka yleensä lyhyellä varoitusajalla pääsevät hommiin :) Ja eihän sille mitään voi jos ei joka kerta pääse,aina on kuitenkin joku onneksi löytynyt :)

Niin. Toisille elannon tienaaminen on tärkeämpää kuin "muut sovitut menot". Lapsen hoitoasian olisit varmasti saanut järjestymään pariksi tunniksi.

:stick: Enköhän mä tienaa ens viikolla kun oon maanantaista sunnuntaihin töissä! Ja huomenna olen menossa töihin. Ei katto voi joka päivä tehdä töitä kun on muutakin elämässä.

Niin ja olen mä tälläkin viikolla ollut töissä ma-to eli kyllä sitä palkkaa on tulossa, ei tarvitte murehtia teidän sitä asiaa.

Viimeksi muokattu:
:stick: Enköhän mä tienaa ens viikolla kun oon maanantaista sunnuntaihin töissä! Ja huomenna olen menossa töihin. Ei katto voi joka päivä tehdä töitä kun on muutakin elämässä.

Niin ja olen mä tälläkin viikolla ollut töissä ma-to eli kyllä sitä palkkaa on tulossa, ei tarvitte murehtia teidän sitä asiaa.

Todella hieno juttu, että käyt töissä ja rahatilanteenne on parempi eikä tarvitse tukien varassa elellä. Olin ilmeisesti väärässä käsityksessä taloutesi suhteen, pahoittelen.

Ohhoh! En tiennut, että hoitoalalla saa jotain ekstraa siitä, että lähtee töihin, vaikka ei olisi valmiiksi merkittyä vuoroa!

Kaupanalalla lähdin pikana töihin useinkin, mutta eipä siellä siitä korvausta saanut :(

ei aina tarvii mennä kun kutsu tulee ja varsinki jos on jo sopinu muuta.Minusta on hyvä jos ihminen osaa sanoa joskus ei,mä en oikee osaa ja jos sanon ni tulee huono omatunto.Scarlett varmaan tietää ite parhaiten millo menee jos kutsu käy vai onko menemättä ja tuskin hänen raha-asiansa meille kuuluu parhaiten hän ne itse tietää ja onko se joltain pois jos hän ei aina mene kun kuiteskin ihmisillä tuppaa olemaan muutakin elämää kun työ/koulu(toivottavasti ainakin).

Minkä ikänen tyttö sulla muuten on,Scarlett?

meillä hälyraha n.50e. Ja on muuten ihan sikaärsyttävää, kun meillä on keikkalaisista sellainen lista, johon halukkaat ilmoittaa tietyn päivän kohdalle, mikä vuoro sopii ja sit kun "sopivalle" henkilölle soittaa, ei pääsekkään tulemaan...kesällä kävi noin useamman kerran ja kylläpä laitoin merkintää ko. nimen kohdalle, ettei kannata soitella !!

Ei sitä aina jaksa/voi lähteä. Meilläkin omassa porukassa saadaan jatkuvasti vuoroja vaihtaa saikkujen takia ja vapaapäiviä uhrata. Hälytysrahaa meillä saa joko 20, 35 tai 65e. Pienimmän saa jos tietää vuoronvaihdon esim edellisenä päivänä. Jos alle 5 tuntia vuoron alkuun, sit toi 35 e ja alle tunnin varoitusajalla jos tulee töihin niin sitten toi 60e.

Yhteistyössä