Mutta ei aina pysty! On jo ennalta sovittu meno tänään ja likka on mulla sitten illalla kuuteen tai seittemään.
Kauhiasti nyt ihmiset sairaslomilla ja sijaisista pulaa.
Kauhiasti nyt ihmiset sairaslomilla ja sijaisista pulaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No näytti ainakin sun kiinnostavan kun piti alootus avata ja vaivautua vastaamaan.opcorn:
Noh, keskustellaan sitten. Olen ymmärtänyt että rahatilanteesi on huono. Olisiko sittenkin kannattanut ottaa tarjottu työ vastaan?
Et sitten vissiin osannut lukia?
Niin. Toisille elannon tienaaminen on tärkeämpää kuin "muut sovitut menot". Lapsen hoitoasian olisit varmasti saanut järjestymään pariksi tunniksi.
:stick: Enköhän mä tienaa ens viikolla kun oon maanantaista sunnuntaihin töissä! Ja huomenna olen menossa töihin. Ei katto voi joka päivä tehdä töitä kun on muutakin elämässä.
no jos olet noin ahkera työläinen, ei pitäisi olla rahaongelmia.
:stick: Enköhän mä tienaa ens viikolla kun oon maanantaista sunnuntaihin töissä! Ja huomenna olen menossa töihin. Ei katto voi joka päivä tehdä töitä kun on muutakin elämässä.
Niin ja olen mä tälläkin viikolla ollut töissä ma-to eli kyllä sitä palkkaa on tulossa, ei tarvitte murehtia teidän sitä asiaa.