Olis nälkä, mutta ei voi syödä enää mitään..

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja nipo:
Ihmeellistä hiilarimättöä. Ei ole ihme, että on nälkä ja turvonnut olo. Juo vettä ja pese hampaat.

Siis ei mua turvota, se nyt vain oli vastike sanalle läski.

Niin joo, jos oot vain läski, niin sittenhän kaikki hiilarimättö onkin sulle just passelia sapuskaa...?

No on varmasti nälkä tuolla ruoalla. Syö nyt hyvänen aika vaikka kaurapuuroa kupillinen, et sinä siitä liho. Taikka muutama näkkäri ja ananasta(niin saat ainakin yöllä juosta vessassa)

Niin joo, jos oot vain läski, niin sittenhän kaikki hiilarimättö onkin sulle just passelia sapuskaa...?

En mä nyt mitenkään erityisen läskikään ole, luulisin. Ja mua ei hirveesti mitkään hiilarihässäkät kiinnosta :D Syön sitä, mikä hyvälle maistuu :p

Okei... Eli oot turvonnut, mutta et ole turvonnut vaan läski. Mutta et ole kuitenkaan läski.

Ja näköjään sua hiilarihässäkät kiinostaa, kun et ole koko päivänä syönyt muuta.

Joo oon nipo.

Okei... Eli oot turvonnut, mutta et ole turvonnut vaan läski. Mutta et ole kuitenkaan läski.

Ja näköjään sua hiilarihässäkät kiinostaa, kun et ole koko päivänä syönyt muuta.

Joo oon nipo.

Nuo ruuat maistui hyvälle, muuten ihan se ja sama, mitä ne pitää sisälleen. Mulla on n. 5-6kg ylimääräistä, että puoliläski :D

En mä nyt mitenkään erityisen läskikään ole, luulisin. Ja mua ei hirveesti mitkään hiilarihässäkät kiinnosta :D Syön sitä, mikä hyvälle maistuu :p

Joo oon nipo.

Syö sä nipo vaan proteiinia, äläkä koskaan herkuttele. Ihmekkös on hermot kireellä.

Yhteistyössä