Olipas yö. Juhlat naapurissa :( *purnausta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miemie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miemie"

Vieras
Alkuyö meni ihan ok, mutta sit yhden aikaan yöllä alko jumalaton meteli ja juhliminen. Jostain syystä osa porukasta juoksi myös tänne yläkertaan ja alkoi soittamaan ovikelloja sekä hakkaamaan oveen.

Mä yksin sängyssäni herään tuohon ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa.

Menevät pois, mutta ilakointi jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. En uskaltanu nukahtaa kun pelkäsin että hakkaavat taas oveen tai vaikka koittavat tulla sisään. Mistä sitä voi koskaan tietää mitä ne saa päähänsä. :(

Loppuyö menikin sit torkkuessa ja kokoajan säpsähtelin. Jos olisivat tulleet ovella uudestaan, kävivät siis muittenkin ovilla, niin siinä vaiheessa olisin soittanu poliisit. Tietty olis ne voinut soittaa jo, olis meno rauhottunu.

Kuudesta kasiin sain vihdoin nukuttua, kun naapurit kavereineen sammu.

Kerrostaloelämää taas "parhaimmillaan" :(

Olis pitäny huutaakin, mut mä olen niitä ihmisiä jotka tutisee peitonalla kun jotain tollasta tapahtuu eikä uskalla tehä mitään...

Mutta jos olisivat sen uudestaan tehneet, niin sitte olisin poliisit kutsunu. Ihme häiriköimistä!

tai ne kävi kokeilemassa onko ylhäällä ketään kotona ja kun ei oven takomiseen tullu vastausta ajarrwlivat et saa vetää nupit kaakkoon ihan rauhassa

Ehkä, mut kuka vasta heräneenä menee ovella ilmoittamaan että hei olen kotona. Ei se kovin kivaa ole kun keskellä yötä aletaan hakkaamaan ulko-ovea, jokainen saa nukkua kotonaan rauhassa kello 1 yöllä.

Onneksi meillä naapurit tunnetaan. Jos meno käy villiksi niin hyvin uskaltaa käydä sanomassa, että vähän hiljempaa. Tosin eipä ole kellään juhlat kestänyt hiljaisuus aikaa pidemmälle kun tajuaavat lähteä muualle hillumaan.

Hyvä niin.. Täällä on pari noita bilettäjänaapureita jotka ei välitä kellonajoista pätkääkään. Saas nähdä missä kunnossa on taas rappukäytävä jos tästä kohta kauppaan lähden...

No voi että. Kannattaa seuraavalla kerralla rohkaistua ja soittaa ne poliisit paikalle. Kuka jaksaa valvoa kuuteen asti mekastavien naapurien takia soittamatta poliisille/ilmoittamatta naapureille, että juhlat loppuvat nyt? :O

Jos meluavat vielä tänä yönä, niin soitan huomenna vuokranantajalle. Voi olla että soitan jo muutenkin. Hiljaisuus alkaa klo 22, ei sitä helvetti toisen oven saa hakata klo 1 yöllä!!!

Meillä oli vastaavaa, lisäksi hissiin oksennettiin tai pelleiltiin siellä niin, että oli jatkuvasti rikki. Loppui vasta kun tein selväksi naapurille kantani touhuun eli valitin muiden kanssa kunnes tuli häätö.

• Tykkää
Reactions: Eleonoora86
Viime yönä taas soitettiin ovikelloa. Kuulosti olevan oven/myös naapureiden ovien takana erittäin känninen äijä ja joku toinen joka oli tulta vailla. Mun ovikelloa soitettiin jälleen yhdeltä yöllä ja toisten oviin koputeltiin.

Saas nähdä soiko ovikello jälleen tänä yönä klo 1 :( Sukka on nyt ovikellossa, mut ei se hakkaamista estä.

En tiennyt mistä nämä soittajat tuli. Mölynaapurit oli hiljaa, joten jos olisin soittanu poliisit niin mihin olisin heidät ohjannut? soittelit olis kadonneet jo ennen poliisin saapumista...

Ilmoitin tänään noista lauantai mölyäjistä vuokranantajalle. Sanoi soittavansa heille tiukan puhelun. Mutta ketkä ne viime öiset soittelija oli, siitä mulla ei ole mitään tietoa. Mikään ovi ei kolahtanu, mut toisaalta ala-ovet lukossa joten pakko olla joku talon sisältä. Ärsyttää tuollanen, ihan uus juttu tämä. 9 vuotta tässä asunu.

Yhteistyössä