Olipas taas yö...

Matami-Mutkula

Aktiivinen jäsen
05.04.2006
8 866
0
36
Mulla kun tuohon selkään on nyt koskenu taas aikalailla ja jouduin viime yönä pitkästä aikaa ottamaan tramalin.. voi jösses sentään.. varmaan olin ihan aineissa olin kavereillekkii laitellu yöllä ihan ihmeellisiä viestejä joista en ite muista yhtään mitään.. tosi outo olo oli enkä saanu ees nukuttua.. voisko tosiaan johtua siitä että en oo pitkään aikaan ottanu ko. lääkettä.. koskaan aikasemmin ei tosin oo vastaavaa aiheuttanu.. hmmm..

minoon kerran tramalin ottanu ja toiste en ota, olin ihan pellit seis lopppäivän. Toki pitää sanoa että ei kyllä koskenut mihinkään mutta...
Synnytyksessä tarjosivat piikkinä samaa kamaa, kieltäydyin ni meinas täti et kyllä se pitää ottaa ni kivut helpottaa, mitkä hiton kivut?? sanoin sit että ennemmin synnytän selvinpäin ku tuo vetää pöntön sekasin ni on kuulemma ihan mielikuvituksentuotetta, se lääke ei kuulemma tee mitään sivuoireita :laugh:

mie en päiväsaikaan uskalla ottaa sitä ellei joku muu ole kotona.. ei yhtään tiiä miten vetää pellit kiinni niin tiiä mitä tapahtuu lapsien kanssa.. eihän tällä mitään sivuoireita ole juu ei... kröhöm eräs tuttava oli kans kerran joutunu ottamaan niin oli seuraavan yön nähny ihan kauheita painajaisia.

Yhteistyössä