Olipas taas todella kiva myydään palstalla ollut myyjä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ögonblick
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ögonblick

Aktiivinen jäsen
11.06.2007
1 167
0
36
Pyysin jo kerran aiemmin neuvoja miten toimia, kun ostin myydään palstan kautta haalarin tytölleni. Kyseisen haalari kun ei ollut niin priimaa kuin myjä väitti.

No, olen nyt tänään laittanut jo kolmannen viestin hänelle asiasta, kun kahteen aiempaan ei ole tullut vastausta. Ja tuskin tulee tähänkään, vaikka tiedän hänen käyneen ilmoittelemassa kohteitaan tänäänkin. Ärsyttävää.
Haalari toki on ihan käytettävissä oleva, mutta en vain pidä tavasta toimia noin. Koska en haalaria olisi ostanut jos olisin sen tiennyt olevan tuollainen.
Sitä vain eniten ihmettelen, että miksi myyjä ei vaivaudu edes vastaamaan? Eikö hyvä mieli molemmille osapuolille pitäisi olla ihan selvyys kun tehdään kauppaa? Ei näköjään. Ärsyttää!! En osta enää koskaan mitään tuon palstan kautta!! Eka ja viimeinen kerta, kiitos myyjälle joka pilasi muidenkin maineen! |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mikä siinä on vikana?

Myyjä sanoi haalarin olevan erittäin hyväkuntoinen, oliskohan ollut jopa uudenveroinen kun kerran siihen kiinnitin huomion.. en muista, enkä ilmoitusta enää löydä.. :(
No kulumaa on polvissa, pepussa ja lahkeessa jotain mustaa likaa, joka ei lähtenyt edes pyykissä pois. Ei priimaa minusta ollenkaan, enkä itse myisi sitä edes hyvänä. :( Omaa tyhmyyttä. Laitoin kyllä näistä vioista palautetta hänellekin..

Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
mikä siinä on vikana?

Myyjä sanoi haalarin olevan erittäin hyväkuntoinen, oliskohan ollut jopa uudenveroinen kun kerran siihen kiinnitin huomion.. en muista, enkä ilmoitusta enää löydä.. :(
No kulumaa on polvissa, pepussa ja lahkeessa jotain mustaa likaa, joka ei lähtenyt edes pyykissä pois. Ei priimaa minusta ollenkaan, enkä itse myisi sitä edes hyvänä. :( Omaa tyhmyyttä. Laitoin kyllä näistä vioista palautetta hänellekin..

Ikävää, jos myyjä on huijannut tahallaan. Mutta toisaalta käytetty vaate on aina käytetty. Siinä voi olla kulumaa. Uudenveroinen on sellainen, mikä on ollut päällä kerran tai kaksi. Eri ihmisillä on eri käsitys siitä mikä on paljon tai vähän pesunukkaa. En nyt yritä mitenkään puolustella myyjää, koska en tiedä tapauksesta enempää kuin ap on kertonut, mutta tulipa vaan tälläinenkin seikka mieleeni.

Erittäin inhottavaa tuollainen ettei kaikista vioista kerrota tarkkaan :/ Eihän vaate voi olla erittäin siistikuntoinen jos kerran löytyy mitä mainitsit. Oliko haalarista kuvia?

mikä siinä on vikana?

Ikävää, jos myyjä on huijannut tahallaan. Mutta toisaalta käytetty vaate on aina käytetty. Siinä voi olla kulumaa. Uudenveroinen on sellainen, mikä on ollut päällä kerran tai kaksi. Eri ihmisillä on eri käsitys siitä mikä on paljon tai vähän pesunukkaa. En nyt yritä mitenkään puolustella myyjää, koska en tiedä tapauksesta enempää kuin ap on kertonut, mutta tulipa vaan tälläinenkin seikka mieleeni.

Mutta viat pitää kertoa!Mutta eihän niitä tietenkään kerrota että kaupaksi saa :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Erittäin inhottavaa tuollainen ettei kaikista vioista kerrota tarkkaan :/ Eihän vaate voi olla erittäin siistikuntoinen jos kerran löytyy mitä mainitsit. Oliko haalarista kuvia?

Oli siitä, mutta kuvassa ei näkynyt kulumat eikä varsinkaan sitä mustaa..
Ja ei oikeastaan siinäkään mitään, että kaupat on tehty, ihmettelen vain myyjän käytöstä kun olen hänelle asiasta ystävälliseen sävyyn viestiä laittanut, eikä mitenkään vastaa. Kun itse aina varmistan käytettyä myydessäni, että ostaja on kauppaan tyytyväinen. Häneltä ei saa minkäänlaista vastausta. :(

mikä siinä on vikana?

Juu, tiedän itsekin, että käytetty on käytetty ja jälkiä on. Mutta niistä pitäisi mainita. Ja jos kauppojen jälkeen ostajalla onkin jotain sanottavaa asiasta niin kyllä yleensä viesteihin voi/pitää myös vastata. Ja itse ainakin myyn uudenveroistakin tuoteta käytettynä ja miellummin hiukan huonompana kuin
oikeasti on. Tässä nyt ihmettelenkin eniten tuota myyjän tapaa olla reagoimatta mitenkään viesteihini. Kun kohteliaasti olen hänelle siitä laittanut. Tai no viimeisen ei nyt enää ollut kaikista kohteliain.. :o

Yhteistyössä