Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:![]()
Näkyikö norsuja tai ufoja? :xmas:
Ruottin saariston kohdalla kun oltiin laivalla niin kyllä likka yritti kovasti mulle vakuuttaa, että kyllä niitä näkyi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:![]()
Näkyikö norsuja tai ufoja? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Sulla oli hyvä palvelu![]()
IhanaAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ruottin saariston kohdalla kun oltiin laivalla niin kyllä likka yritti kovasti mulle vakuuttaa, että kyllä niitä näkyi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Kiva että reissu meni mukavasti. =)
Poju oli kyllä niin poikki Junibackenin jälkeen että nukkui koko kotimatkan ja hyvä että sai kotona edes heräteltyä.Ja tänään onkin sitten satanut kokopäivän, eli hyvin ajoititte reissun....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mentiin tukholmaan siljalla helsingistä ja ostin alelipun huutonetistä ja promenadehytti oli 59e ja huutonetin myyjä sai 10e eli 69e ja kun aamupalat otti etukäteen ne sai 8e kpl
Alkuperäinen kirjoittaja oli kuitenkin:Eiks sulla ollutkaan se sun ihailija mukana?
Alkuperäinen kirjoittaja Hieho:Alkuperäinen kirjoittaja oli kuitenkin:Eiks sulla ollutkaan se sun ihailija mukana?
Jos olikin Scarletin häämatka...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hieho:Alkuperäinen kirjoittaja oli kuitenkin:Eiks sulla ollutkaan se sun ihailija mukana?
Jos olikin Scarletin häämatka...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ONKO SCARLETT MENNYT NAIMISIIN? :O
Alkuperäinen kirjoittaja oli kuitenkin:Eiks sulla ollutkaan se sun ihailija mukana?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja oli kuitenkin:Eiks sulla ollutkaan se sun ihailija mukana?
Mikä ihailija?
Ja mitä vattua jotkut nyt täs ketjus oikeen sekoolee? Mitä helvataa mä voin niille hinnoille jos varaan matkan mulla ja lapselle tietyille päiville.
Käyttäkää aivoja.
Alkuperäinen kirjoittaja näinpä:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja oli kuitenkin:Eiks sulla ollutkaan se sun ihailija mukana?
Mikä ihailija?
Ja mitä vattua jotkut nyt täs ketjus oikeen sekoolee? Mitä helvataa mä voin niille hinnoille jos varaan matkan mulla ja lapselle tietyille päiville.
Käyttäkää aivoja.
Jotkut taisi vetää jostain johtopäätöksen että sulla oli mieskin mukana...![]()