olipas mukava päivä...

lumihiutale82

Aktiivinen jäsen
17.08.2006
3 088
0
36
Aamupäivällä mentiin esikoisen kanssa kaupungille ostoksille ja mies meni kuopuksen kanssa muille asioille.

Mies oli ostanut esikolle uuden patjan ja digiboksin ja minä ostin lapsille alesta paljon uusia vaatteita.
Ostos reissun jälkeen mentiin vielä sotkaan ostamaan uusi vitriini kotiin.
Iltapäivällä lähdettiinkin sitten pulkkamäkeen ja sen jälkeen käytiin vielä rossossa syömässä =)

Ja kaikilla oli mukavaa.

On muutes tosi kiva lähteä välillä ton esikoisen kanssa kahdestaan liikkeelle...se kun on jo niin iso poika että saa suht rauhassa tehdä ostoksia..esikoinenkin oli onneissaan kun sai olla äitin kanssa ihan kahden =)

Meilläkin oli tosi kiva päivä. Aamupäivällä mies lähti hiihtämään pojan 2,5v kanssa ja tekivät hienon lumiukon, joka näkyy nyt kivasti olkkarin ikkunastamme :) Minä lähdin sillä välin kauppaan kuopuksen kanssa.

Sitten mies ja poika kävivät autokaupassa, kun siellä oli joku lastenpäivä.

Ja illalla lähdettiin vielä kylään tuttavaperheen luo, jossa samanikäiset lapset.

Ja kohta saunaan miehen kanssa ja lapset tuolla uinuu sängyissään :)

Meillä oli kans kiva päivä. Herättiin pojan kanssa aikaisin. Oltiin kaksin ja tehtiin palapelejä yms. leikkiä. Mummu tuli käymään ja syötiin lounas yhdessä. Mummu meni pojan kanssa ulos ja mä käväsin äkkiä kaupassa ostamas pari synttärilahjaa. Hain pojan mummulta ja mentiin 5 ja 4 vuotiaiden poikien synttäreille. Oli oikein hauskat juhlat. Mies tuli hakiessaan kakkukahville ja lähdettiin kotiin.
Huomenna mun isoveli/pojan kummi tulee avokkinsa kanssa kylään.
Ihana viikonloppu pitkästä aikaa :D

Yhteistyössä