Olipas mukava kommentti asiakkaalta..

Olin tänään töissä, kun yksi asiakas, vanhempi rouva tuli kysymään onko farkkuja, jotka eivät olisi niin leveitä reisien kohdalta, että ne joita hän oli kokeillut, olivat olleet löysät.. menimme sitten farkku-osastolle.. näytin hänelle sitten toisenlaisia farkkuja, mutta hetken mietinnän jälkeen asiakas oli sitä mieltä, että ne olivat yhtä leveät kuin edelliset.. hän vielä katsoi mun jalkoja ja sanoi, että minulla ei ole täytettä reisien kohdalla kuten sulla ja hänellä on kapeat jalat.. eli hän oli sitä mieltä, että minulla on paksut reidet.. kyllä tiedän että olen lihonut reisien kohdalta, mutta en mie halua sitä kuulla tuntemattomilta ihmisiltä.. :/ en sanonut sit siihen mitään eli annoin sen mennä toisesta korvasta ulos.. onneksi hän sit sen sanomisen jälkeen päätti ottaa ne aikaisemmat farkut ja lähti kassalle..
 
oltiin ravintolassa tilaamassa jäätelöä ja anoppi sanoi tarjoilijalle että tiikerijäätelö tuli myyntiin silloin ku oli pieni ni tarjoilija ystävällisesti sanoi että ai se on niin vanha laatu jo,en tiennytkään :LOL: anoppi ei kyl noteerannu ei vissiin tajunnu eikä varmaan tarjoilija tahallaan mut mua huvitti
 
joo ei oo kivaa ei...meillä käy vakiasiakas joka saattaa käydä montakin kertaa päivässä ostoksilla niin tuli kerran mittanauhan kanssa ja sano että nyt mitataan sun vyötärön ympärys että onko liian paljon,ja tokas että kyllä sun tyttö nyt pitäis laihuttaa.. :eek: sanonko teille mitä meinasin sillä mittanauhalla tehä? :kieh:
 
Mun mieskin kommentoi, kun olin kertonut tästä asiakkaasta, että hän olis sanonut sille pari valittua sanaa.. mut eihän sellaista voi tehdä, vaikka mieli olisi tehnyt.. piti vain hymyillä ja tosiaan antaa asian mennä toisesta korvasta ulos.. mie muistan, ku aikoinaan asiakaspalvelu-oppikirjassa taisi lukea, että asiakas on kuningas ja se on aina oikeassa.. :whistle:
 
Olen asiakaspalvelija - minulla on vähintään korkeakoulutasoinen tutkinto kirjanpidosta, suhdetoiminnasta, markkinoinnista, liiketoiminnasta, atk:sta ja swahilin kielestä.

Olen asiakaspalvelija - tietenkin muistan kuusi vuotta sitten tekemäsi tilauksen, vaikkakin sinulla ei ole tilausnumeroa ja muistelet, että se on tehty nimellä, jonka ensimmäinen kirjain on "T" tai "A".

Olen asiakaspalvelija - puhun kaikkia mahdollisia kieliä, olen vieraillut kaikissa mahdollisissa paikoissa ja tavannut kaikki mahdolliset ihmiset.

Olen asiakaspalvelija - minulle on päivänselvää, että kun puhut perjantaista, tarkoitat tietenkin tiistaita. Minulla on kalenteri täydellisesti hallussa, kun määrittelet ajankohdaksi "ei siitä kauan ole".

Olen asiakaspalvelija - tottakai, minähän valehtelen, kun sanon, ettei haluamaanne tuotetta ole enää jäljellä erikoishinnalla.

Olen asiakaspalvelija - ei tietenkään ole mitään vaivaa järjestää nopeasti 125 lisätuotetta haluamallasi erikoishinnalla. Ja tottakai minulla on oikeus poistaa alv:t hinnastasi ja antaa -50%:n alennuksia.

Olen asiakaspalvelija - pystyn katsomaan 10 asiakasrekisteriä, hoitamaan 5 tilausta sekä vastaamaan 15 puheluun - kaikki yhtäaikaisesti.

Olen asiakaspalvelija - tiedän tarkalleen, mitä tehdä missäkin tilanteessa käyttämättä ollenkaan rahaa tai sekuntiakaan aikaa.

Olen asiakaspalvelija - olen vastuussa ruokatarjoilusta, liikenneruuhkista, säästä, henkilökohtaisista ongelmistanne ja kansallisesta taloudesta.

Olen asiakaspalvelija - en koskaan loukkaannu, kun olen tehnyt 10 tunnin etsintätyön vai kuullakseni sinun kertovan "ostin sen itse internetistä ja säästin 25 euroa".

Olen asiakaspalvelija - minusta on ihanaa, kun ihmiset tulevat luokseni ja yhtäkkiä olettavat minun tietävän kaikki puhelinnumerot Helsingistä Ivaloon ihan vain päästäni. Tiedän myös kaikkien kilpailijoiden hinnat ja aukioloajat ja muistan ne kaikki, sehän on itsestään selvää.

Olen asiakaspalvelija - sinun ei tarvitse kertoa minulle mitään tuotteita tai nimiä, sillä olen ajatustenlukija ja minulla on jo tilaus valmiina kristallipallossani ennen kuin kerrot minulle mitään.

Minä hymyilen, olen empaattinen, sympaattinen, pahoittelen, mairittelen, hinnoittelen, esiinnyn, laulan, tanssin, steppaan, korjaan printterin ja tietokoneen sekä saan aikaan maailmanrauhan - KOSKA OLEN ASIAKASPALVELIJA.
 

Yhteistyössä