Olipas kiva ilta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yleensä mustana..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yleensä mustana..

Vieras
Ukko meni baariin, tuli sieltä ja oli sitten nyrkkitappelu naapurin kanssa tuolla pihalla josta minäkin sitten sain osani. Ukko lähti menee eikä ole näkynyt. Oli aamulla yrittänyt soittaa mut en pystynyt vastaamaan ja kun soitin takaisin niin ei enää vastannut.

Alkuperäinen kirjoittaja Gaselli:
Ja kelläänhän ei mee ikinä överiks humalassa?

No itse asiassa tässä taloudessa ei ikinä mene niin överiks, että väkivalta tulee kuvioihin. Mun överiks meno tarkoittaa, että alan herkistelemään... Ja mies, häntä hyvin harvoin humalassa näkee ja överiks ei todellakaan mee.
Millaisten ihmisten kanssa te oikein elätte jos tollainen on hyväksyttävää ja jees?!

Alkuperäinen kirjoittaja miu:
Alkuperäinen kirjoittaja Gaselli:
Ja kelläänhän ei mee ikinä överiks humalassa?

No itse asiassa tässä taloudessa ei ikinä mene niin överiks, että väkivalta tulee kuvioihin. Mun överiks meno tarkoittaa, että alan herkistelemään... Ja mies, häntä hyvin harvoin humalassa näkee ja överiks ei todellakaan mee.
Millaisten ihmisten kanssa te oikein elätte jos tollainen on hyväksyttävää ja jees?!

Niin, ja pettäähän monet "vaan" kännissä että henkistä väkivaltaa seki on

No miks helvatassa pitää ottaa ne kännit, jos ei kerran osaa kontrolloida käyttäytymistään?! Tai ota kotonas, niin jos alkaa panettaa niin siellä on vaan se oma kumppani. :D