olipas ihanaa ulkona!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
Lunta pyrytti ja mukavasti pakkasta. Menihän tuolla taas mukavasti pari tuntia. Ihanaa oli luoda lunta ja tehdä lumilinnaa lasten kanssa. Ihanat jäälyhdytkin oli jäätynyt :) Kerrassaan ihana talvi!

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Tekis mieli haistattaa, mutta se ei olisi kivaa eikä kohteliasta.

Olen kuitenkin jokseenkin eri mieltä tämän talven ihanuudesta... :headwall:

olisihan se varsin mukavaa jos olisi sellaiset +5 astetta ja vettä sataisi koko talven......eiköhän tätä olla saatu kestää jo 10v joten vaihtelu virkistää ja olen äärettömän onnellinen KUNNON talvesta!

Kuulostaa kivalta mutta ne joiden on pakko lähteä autolla liikenteeseen lienevät eri mieltä talven ihanuudesta. Varmaan myös ap sitten kun itselle tai jollekin lähiomaiselle tapahtuu jotain tuolla täysin kaistapäisessä liikenteessä.
Aamulehden jakelukin keskeytyi kun sekä jakeluauto että hinausauto olivat ojassa.

Alkuperäinen kirjoittaja maija poppanen:
Alkuperäinen kirjoittaja se joku:
ei mitään asiaa ulos. Tuulee luihin ja ytimiin asti.

Juu.Vein roskikset ja se riitti.
Mutta totta tuokin,mieluummin tällänen,kun loskapjaska.

Juu loskahan on ihan lumen vaihtoehto vai?
Lumen sulaessa tulee loskakeli joten sitä loskapaskaa on odotettavissa ja ihan hemmetisti.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

olisihan se varsin mukavaa jos olisi sellaiset +5 astetta ja vettä sataisi koko talven......eiköhän tätä olla saatu kestää jo 10v joten vaihtelu virkistää ja olen äärettömän onnellinen KUNNON talvesta!

Ääripääthän on ainoa vaihtoehto. ;)

Mä kahlaisin silti henk.koht. mieluummin siellä kurassa.

Olen ihan kypsä pukemiseen, puiden roudaamiseen, vesien sulattamiseen ja kuuman veden kantamiseen, lumilingon perään soittelemiseen....
Siihen ettei sähkö kulje kuin joka kolmas päivä ja sittenkin heikosti. Jatkuvaan stressiin ja huolehtimiseen.

Mutta hyvähän se on, jos joku saa tästä jotain irti, mä odottelen taas sitä talvea, kun kaikkea talvista on vähän vähemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja blondi:

Lumen sulaessa tulee loskakeli joten sitä loskapaskaa on odotettavissa ja ihan hemmetisti.

Juu odotan kauhulla. Meidän piha tulee olemaan yhtä suurta lätäkköä, ellei paremminkin lampea. Pihaa kerää vettä pariin tiettyyn paikkaan ja niihin voi tulla syv'tkin lammet.

Alkuperäinen kirjoittaja blondi:

joo. On, mutta sellaisia ne keväät on ennenkin olleet. Ei minua loska keväällä haittaa, mutta talvella haittaa!

No täällä etelärannikolla se loskakeli on tosiaan se yleisin talven vaihtoehto. Olen melkein 15 vuotta asunut tällä paikkakunnalla ja EKAA kertaa on lumet pysyneet maassa joulukuulta tähän asti! Todellakin mieluummin tätä kuin sitä pimeää ja loskaa ja lunta tuurilla pari päivää maassa.

Kyllä mä muistan oikein hyvin ihania lumisia talvia kyllä kymmenvuoden sisältäkin ja ihan täällä Raumanseudulla niitä on ollut.

Jos toisena vaihtoehtona olis nyt +5 ja vesisadetta niin mä valitsisin sen jo ennen ku tän kelin mikä mulla pureutuu luihin asti on sit vaatetus vaikka kuinka hyvin kodallaan.

ihan voitte haukkua kuinka paljon vaan, mutta minun mielipide on se, että tämä on ollut todella ihana talvi! Pakkanen ei ole haitannut ollenkaan eikä lumikaan.

ihan voitte haukkua kuinka paljon vaan, mutta minun mielipide on se, että tämä on ollut todella ihana talvi! Pakkanen ei ole haitannut ollenkaan eikä lumikaan.

Oli hienoa huomata että tässä ketjussa ei oltu ainakaan vielä haukuttu :)

On vaan tainnut muutama sinun lisäksesikin ilmaista vaan sen oman mielipiteensä asiasta :)

Lunta pyrytti ja mukavasti pakkasta. Menihän tuolla taas mukavasti pari tuntia. Ihanaa oli luoda lunta ja tehdä lumilinnaa lasten kanssa. Ihanat jäälyhdytkin oli jäätynyt :) Kerrassaan ihana talvi!

Talvessa ei ole mitään vikaa, mutta kun työmatka sattuu olemaan sen verran pitkä, että perjantainakin kotimatka kesti 3 tuntia junien myöhästelyjen vuoksi (lue. "vaikean lumitilanteen vuoksi"). Se käy jo vähän hermojen päälle...näin pohjoisempana syntyneellekin.

Samaa mieltä täälläkin. Odottelen tyyniä -5 aurinkonpaisteisia kelejä, oikeaa ihanne talvisäätä.

Yhteistyössä