G
Gluteus maximus
Vieras
Lunta pyrytti ja mukavasti pakkasta. Menihän tuolla taas mukavasti pari tuntia. Ihanaa oli luoda lunta ja tehdä lumilinnaa lasten kanssa. Ihanat jäälyhdytkin oli jäätynyt
Kerrassaan ihana talvi!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Tekis mieli haistattaa, mutta se ei olisi kivaa eikä kohteliasta.
Olen kuitenkin jokseenkin eri mieltä tämän talven ihanuudesta... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja se joku:ei mitään asiaa ulos. Tuulee luihin ja ytimiin asti.
Alkuperäinen kirjoittaja maija poppanen:Alkuperäinen kirjoittaja se joku:ei mitään asiaa ulos. Tuulee luihin ja ytimiin asti.
Juu.Vein roskikset ja se riitti.
Mutta totta tuokin,mieluummin tällänen,kun loskapjaska.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Tekis mieli haistattaa, mutta se ei olisi kivaa eikä kohteliasta.
olisihan se varsin mukavaa jos olisi sellaiset +5 astetta ja vettä sataisi koko talven......eiköhän tätä olla saatu kestää jo 10v joten vaihtelu virkistää ja olen äärettömän onnellinen KUNNON talvesta!
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Alkuperäinen kirjoittaja maija poppanen:Alkuperäinen kirjoittaja se joku:ei mitään asiaa ulos. Tuulee luihin ja ytimiin asti.
Juu loskahan on ihan lumen vaihtoehto vai?
Lumen sulaessa tulee loskakeli joten sitä loskapaskaa on odotettavissa ja ihan hemmetisti.
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Alkuperäinen kirjoittaja maija poppanen:Alkuperäinen kirjoittaja se joku:ei mitään asiaa ulos. Tuulee luihin ja ytimiin asti.
Juu loskahan on ihan lumen vaihtoehto vai?
Lumen sulaessa tulee loskakeli joten sitä loskapaskaa on odotettavissa ja ihan hemmetisti.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Tekis mieli haistattaa, mutta se ei olisi kivaa eikä kohteliasta.
olisihan se varsin mukavaa jos olisi sellaiset +5 astetta ja vettä sataisi koko talven......eiköhän tätä olla saatu kestää jo 10v joten vaihtelu virkistää ja olen äärettömän onnellinen KUNNON talvesta!
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:ihan voitte haukkua kuinka paljon vaan, mutta minun mielipide on se, että tämä on ollut todella ihana talvi! Pakkanen ei ole haitannut ollenkaan eikä lumikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Lunta pyrytti ja mukavasti pakkasta. Menihän tuolla taas mukavasti pari tuntia. Ihanaa oli luoda lunta ja tehdä lumilinnaa lasten kanssa. Ihanat jäälyhdytkin oli jäätynytKerrassaan ihana talvi!
Alkuperäinen kirjoittaja maija poppanen:Alkuperäinen kirjoittaja se joku:ei mitään asiaa ulos. Tuulee luihin ja ytimiin asti.