Olipas hammaslääkärikäynti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hammaskeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hammaskeiju

Vieras
Viisaudenhampaan vierestä oli ien vähän tulehtunut ja sain saman tien tälle päivälle ajan lääkäriin.

Lääkäri kurkkaa suuhun ja sanoo, että poistetaan tää hammas.
Nyt vai?!? ihmettelen minä. Lääkäri vaan nyökkää.

Eipä siinä sitten mitään. Kaksi piikkiä puudutetta, sillä välin hoitaja juoksee hakemassa antibiootin ja särkylääkkeen jotka vetäisen huiviin. Lääkäri pari kertaa raapii hammasta, vähän nitkauttaa ja irti on. Aikaa meni koko käyntiin max. 10 min.

Voiko tämä olla näin helppoa? Vai saanko nyt kostoksi kauheat jälkisäryt?

Koska ne kauhet jälkisäryt sitten alkavat? Mikähän olisi parasta lääkettä, resepti olisi Buranaan, Panacodiin ja Voltaren Rapidiin. Lääkäri kirjoitti tuon vikan mutta miehen hammasoperaatioiden jäljiltä on reseptit noihin ekoihin.

No mä menin aikoinani hammaslääkärille ajatuksena että ne KATTOO mikä mun viisaudenhampaan tilanne on. Paitsi että se täti tuumas että joo, otetaan tää pois samointein. Särkylääke nuppiin ja puudutetta ikeneen ja nirskutti puol minuuttia sitä hammasta ja se oli siinä.

Ei mulle mitään jälki kipuja tullu. Homma oli kokonaisuudessaan sillä ohi.

Mun miehellä kerran oli just tommonen hammaslääkäri käynti.

Mulla taas tahtoo olla aina että se varattu aikakaan ei riitä.... mä käyn siellä oikeestaan vain kun on ihan ihan pakko :ashamed:

Mut kävin just pari viikkoo sitten ja ei tällä kertaa edes antanu uutta aikaa :D

Miulta leikattiin pois, helvetinmoiset kivut ja poski turpos ja en kyenny syömään en puhumaan.
Ylhäältä vedettiin molemmat sama homma. Mutta olen tosi herkkä hampaiden suhteen....

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
No mä menin aikoinani hammaslääkärille ajatuksena että ne KATTOO mikä mun viisaudenhampaan tilanne on. Paitsi että se täti tuumas että joo, otetaan tää pois samointein. Särkylääke nuppiin ja puudutetta ikeneen ja nirskutti puol minuuttia sitä hammasta ja se oli siinä.

Ei mulle mitään jälki kipuja tullu. Homma oli kokonaisuudessaan sillä ohi.

Eli täähän on ihan kuin mun käynti! Sanoinkin lekurille jo ennen kuin tuoliin asetuin, että kai toi hammas pitää poistaa, mutta en tosiaankaan ajatellut, että tänään, vaan että saisin ajan jonnekin ensi vuodelle... Toivottavasti mulla on jatkokin yhtä helppo kuin sulla. :)

Yhteistyössä