Olipa törkeä:o

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
:/ Ei kuulosta kovin hyviltä kavereilta, ei oikeat kaverit hauku toisiaan.
mä monesti mietinyt miks mulle aina näin käy, myös etsinyt vikoja itsessä, mut väärin tai ei, mut en löydä vaan niitä itsessä, voi olla että vaan niitä on, vaikka mun mies siitä mieltä että heissä se on ei minussa
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
:/ Ei kuulosta kovin hyviltä kavereilta, ei oikeat kaverit hauku toisiaan.
mä monesti mietinyt miks mulle aina näin käy, myös etsinyt vikoja itsessä, mut väärin tai ei, mut en löydä vaan niitä itsessä, voi olla että vaan niitä on, vaikka mun mies siitä mieltä että heissä se on ei minussa
Etkös Savanna ole kuullut, että nainen on naiselle susi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
:/ Ei kuulosta kovin hyviltä kavereilta, ei oikeat kaverit hauku toisiaan.
mä monesti mietinyt miks mulle aina näin käy, myös etsinyt vikoja itsessä, mut väärin tai ei, mut en löydä vaan niitä itsessä, voi olla että vaan niitä on, vaikka mun mies siitä mieltä että heissä se on ei minussa
Etkös Savanna ole kuullut, että nainen on naiselle susi?
On näköjään, mut miks mä en sitten osaa olla, mut pakko olla kans kamalan törkeä ja muuten huomattu jo että ne jotka törkeät ihmiset heillä on kavereita jotka aina sama mieltä heijän kanssa samoja juttuja myös jostain syystä löytyy, kun joku törkeä puhuu selän takana niin heti kaikki sama mieltä ovat....mutta mun omasta mielestä se on hirveän tyhmää ja miten köyhä elämää pitää ees olla
 
harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
:/ Ei kuulosta kovin hyviltä kavereilta, ei oikeat kaverit hauku toisiaan.
mä monesti mietinyt miks mulle aina näin käy, myös etsinyt vikoja itsessä, mut väärin tai ei, mut en löydä vaan niitä itsessä, voi olla että vaan niitä on, vaikka mun mies siitä mieltä että heissä se on ei minussa
Jos sä olet tosielämässä yhtä itsekeskeinen kuin palstalla, ei ole ihmekään. Omien sanojes mukaan hymyilet ja kuuntelet mutta ei se taida olla aina niinkuin sä itse yrität muiden antaa ymmärtää, onhan sulla tapana palstallakin kääntää asiat niin että sä oot täysin puhdas ja viaton pulmunen ja vika on aina vaan muissa. Että mietipä sitä - jos osaat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
:/ Ei kuulosta kovin hyviltä kavereilta, ei oikeat kaverit hauku toisiaan.
mä monesti mietinyt miks mulle aina näin käy, myös etsinyt vikoja itsessä, mut väärin tai ei, mut en löydä vaan niitä itsessä, voi olla että vaan niitä on, vaikka mun mies siitä mieltä että heissä se on ei minussa
Jos sä olet tosielämässä yhtä itsekeskeinen kuin palstalla, ei ole ihmekään. Omien sanojes mukaan hymyilet ja kuuntelet mutta ei se taida olla aina niinkuin sä itse yrität muiden antaa ymmärtää, onhan sulla tapana palstallakin kääntää asiat niin että sä oot täysin puhdas ja viaton pulmunen ja vika on aina vaan muissa. Että mietipä sitä - jos osaat.
mutta kuka ei tee siitä, ehkä mä olen aika itsevarma aina, siihen en voi mitään, mutta jos todellakin olen väärässä myönnän
 
vieras
Tänään on ollut useampia avauksia palstan haukkumisista ja törkeyksistä. Onkohan ne lukeneet näitä Savannan avauksia ja niiden ketjuja ymmärtämättä tätä kokonaisuutta ja siihen sisältyvää uskomatonta huumoria ja tahatonta komiikkaa.
 
Voi savanna, miks ihmeessä pidät tollasia "ystäviä"? Jätä kuule kokonaan pois elämästäsi tollaset ihmiset ja hanki vain aitoja ystäviä. Asian vierestä mutta mikä se sun nettikauppa oli? l :xmas: oot ihana persoona!
 

Yhteistyössä