Olipa tänään neuvola!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Mielenkiintoinen reissu.. täti ylisti mua maasta taivaaseen ku oon jaksanut olla muksun kanssa kotona näinkin pitkään ku reilu 1½ vuotta. Mainitsi sitten, että kun muksu täyttää 2, niin kunnalla on sellasia ryhmiä kotona hoidossa oleville muksuille joissa voi käyttää muksua hoidossa pari kertaa viikossa.
No okei, jos moon himassa vielä kun muksu on sen 2 niin ehdottomasti lähden tuohon, että muksu saa ikäistään seuraa pari kertaa viikossa, virikkeitä muuten ku mun läsnäollessa.

Mielenkiintoista oli sekin, että ylistettyään mun kotona viettämääni aikaa täti alkoi vihjailemaan josko mun olisi aika pistää muksu hoitoon ja lähteä ns. "luomaan uraa". Hassu täti :D

Hei mitäs nuo tuollaset ryhmät on? Ja paljonko kustantavat?
Onkohan niitä kaikkialla..?

Mietin et kun tää kakkonen syntyy haluisin et tytöllä välillä ikäistään seuraa. Mut mielestäni aika paljon maksaa yhestä-kahdesta puolikkaasta päivästä 130e

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Hei mitäs nuo tuollaset ryhmät on? Ja paljonko kustantavat?
Onkohan niitä kaikkialla..?

Mietin et kun tää kakkonen syntyy haluisin et tytöllä välillä ikäistään seuraa. Mut mielestäni aika paljon maksaa yhestä-kahdesta puolikkaasta päivästä 130e

Men tiedä, meidän kunnassa kuulemma on ja sen näkee kunnan nettisivuilta. En ajatellut vielä asiaan sen tarkemmin perehtyä, kun on vielä aikaa siihen 2 ikävuoteen. Mutta kannattaa tsekata kunnan kotisivut ainakin alkuun ja kysellä neuvolasta tms.. hinnoista ei hajuakaan, siitä ei sanonut mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
eli hää oli sitä mieltä että lapsi tarvii virikkeitä ja mamma töihin, ymmärsinkö oikein?

No näin mäkin ymmärsin.. heti kun syrjäytin sen kotonaolemisen ylistämisen, kun sehän oli sitä kun monien on pakko olla kotona muksujen kans.. hmm..

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
eli hää oli sitä mieltä että lapsi tarvii virikkeitä ja mamma töihin, ymmärsinkö oikein?

No näin mäkin ymmärsin.. heti kun syrjäytin sen kotonaolemisen ylistämisen, kun sehän oli sitä kun monien on pakko olla kotona muksujen kans.. hmm..

kai se on eräänlainen "palveluammatti" tuokin...... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pakko olla töissä:
kai jokainen kotona oli jos vaan rahat riittäis!!

Riittää ne jos on valmis tinkimään :)

Jaa, kerrotko mulle miten? Eletään näkkileivällä ja vedellä vai. Ei taideta lapsen kanssa pärjätä vajaalla viidellä sadalla kuussa, vuokrakin jo melkein sen verran..

Yhteistyössä