Olipa taas yö.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Tyttö on alkanu näkemään unia... Voi hefletti, se herää alkuyöstä huutamaan, ja samalla herää kaikki muutkin. Tyttö on vielä unessa, ei tajuu mistään mitään, huutaa, ja mä koitan hyssytellä ettei kaikki muutkin heräis... Tätä nyt ollu pari iltaa.
Eilen sit nostin tytön kunnolla sängystä, ja tietenkään se ei sit saanu unta. Otin sen mun viereen, mulla on niin kipee niska et meinaa itku päästä ja pakko oli päästä koisimaan. Vaan eikö meidän poikaki änkee meidän petiin...
Juuh, eipä tuossa muuten mitään, mutta mulla on toi niska siinä kunnossa et itku pääsee jos pikkasen päätä heilauttaa. Ja kun kaks pientä nukkuu samassa sängyssä, niin koko yön saa väistellä varpaita ja käsiä ja päitä ja peppuja, ja pelätä et joku putoo sängystä, niin ei siinä niskalle paljon lepoa tule. Kun ei tule muutenkaan.
Mies parkaki joutu menee pojan sänkyyn nukkuu, ku se tuli töistä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 07:14 Mahza kirjoitti:
Tyttö on alkanu näkemään unia... Voi hefletti, se herää alkuyöstä huutamaan, ja samalla herää kaikki muutkin. Tyttö on vielä unessa, ei tajuu mistään mitään, huutaa, ja mä koitan hyssytellä ettei kaikki muutkin heräis... Tätä nyt ollu pari iltaa.
Eilen sit nostin tytön kunnolla sängystä, ja tietenkään se ei sit saanu unta. Otin sen mun viereen, mulla on niin kipee niska et meinaa itku päästä ja pakko oli päästä koisimaan. Vaan eikö meidän poikaki änkee meidän petiin...
Juuh, eipä tuossa muuten mitään, mutta mulla on toi niska siinä kunnossa et itku pääsee jos pikkasen päätä heilauttaa. Ja kun kaks pientä nukkuu samassa sängyssä, niin koko yön saa väistellä varpaita ja käsiä ja päitä ja peppuja, ja pelätä et joku putoo sängystä, niin ei siinä niskalle paljon lepoa tule. Kun ei tule muutenkaan.
Mies parkaki joutu menee pojan sänkyyn nukkuu, ku se tuli töistä...
:hug: tiedän miltä tuntuu kun yö menee pipariksi ja etenkin kun niskoihin sattuu.Minä heräsin toissa aamuna jo m´neljältä kuin niskat ja pää oli niin kipeet ettei voinu nukkua ja vauvakib heräs niihin aikoihin eikä suostunut nukkumaan vasta kun yhdeksän aikana seuraavan kerran.Meillä poika 1½v. herää joka yö pari kertaa huutamaan ja yleensä vauva ainakin siihen herää. :/ Viime yö meni suht rauhallisesti ja pienet nukkuu vielä. :)

"mukava" kuulla, et ei muillakaan nää yöt aina niin hyvin mee... Meil kans poju heräs huutamaan puolen yön jälkeen ja kun nyt kovasti vaikuttaa siltä, et hampaita ois tulossa, ni annoin vähäsen panadolia. Mut poju kerkis siinä jo heräilemään sen verran, et huuto vaan ylty kiukun kera. Mie siinä sit tassuttelin ja silittelin ja yritin rauhoitella. Teen sen aina pimeässä puhumatta muksulle mitään, ni ei piristy enempää... Puol tuntia kerkis jo huutamaan ku yhtäkkiä mies tuli kiukkusena kyselemään, et oonko mie pojun luona...Ku hyssäytin miehellekin ja kuiskasin, et on hiljaa ja menee pois, ni suuttu miulle :o Poju ei millään rauhoittunu, ni jätin hetkeks kiukkuamaan...läpsi jo silloin käsiäni pois ja potki ja kiukkus vaan... Menin takasin makkariin, ni mies siinä kiukkusena kasaili tyynyään ja peittoa, et hän lähtee alakertaan nukkumaan, ku ei ylhäällä pysty ku poika vaan huutaa. Sanoin sit, et menee vaan, ku kerta on taas klo 5 herätys, ni saapi ainakin vierashuoneessa nukuttua... Kävin juomassa ja menin takas pojun luo joka vielä vaan huuti. Loppujen lopuks nukahti puolentoista tunnin huutojen jälkeen ja pari kertaa loppuyöstä vähäsen kitis.

Ärsyttää tuo mies, ku joka kerta ku pojulle hampaita tulee, ni kiukkuilee miulle siitä, ku ei saa nukuttua \|O Eihän se helkutti miun vika oo, et muksulle hampaita tulee! Oon sit vaan ärähtäny takas, et menee muualle nukkumaan... kyllähän tuo poju rauhottuis aiemminkin jos sen syliin ottasin ja jaksaisin kantaa pitkään...mut sitä on kokeiltu ja se aina havahtuu siinä vaiheessa kun vaakatasoon sänkyyn laittaa ja taas alkaa huuto...parempi vain pitää omassa sängyssä ja siinä rauhoitella...

Meidän nuorimmalle just tuli ekat hampaat, ja niitä on kitisty jokunen yö. Mut nyt hän on oppinut kääntymisen jalon taidon, eli vähän väliä herää huutamaan kun onkin massullaan. Osais kyllä kääntyä seljälleenkin, mutta ei unisena onnistu.
Alkaa väsyttämään, kun kaikki lasten yölliset orgiat osuu niihin öihin kun mies on töissä. Sit ku mies on kotona, niin on yks tai kaks heräämistä, tai ei ollenkaan. Kai noi muksut vaistoo milloin ne pääsee äitiä häiriimään...

Yhteistyössä