E
"Eloveena"
Vieras
Puol kolme heräsin ku viereen tullut 4v pissas siihen viereen. No pyyheet päälle ja jätkä vaihto paikkaa. Ajattelin et nyt on pissansa pissannut et ei enää tarvi vaippaa laittaa. No puol 6 sit uudestaan heräsin lorinaan. Jee, nyt meni peitot. Tietenkin siihen peittojen heittelyyn heräs sit samassa sängyssä nukkunut 9kk. Olisin mielellään vähän pidempään nukkunu ja 4v:kin varmaan tänään hyvällä tuulella näin aikasen herätyksen jäljiltä.
Siis mä en enää jaksa tota kusta!! Joku noista kolmesta pojasta kuseksii jonnekki vähän väliä. Toi esikoinen on yöllä vaipois mut heräilee vissiin usein öisin ja riisuu vaipan pois. Tulee viel nykyään taas melkein joka yö viereenkin ja kerran pissas yöllä mun päällekkin. 3v taas hoitaa päivisin nää pissansiivous tarpeet, yhdeksänkuisesta nyt puhumattakaan.
No on sitä huonompiakin öitä ollut. Nyt sai sentään nukkua. Aikasempiakin herätyksiä esikoinen järjesti nuorempana säännöllisesti.
Mut niin, kiitos että sain purkautua.
Siis mä en enää jaksa tota kusta!! Joku noista kolmesta pojasta kuseksii jonnekki vähän väliä. Toi esikoinen on yöllä vaipois mut heräilee vissiin usein öisin ja riisuu vaipan pois. Tulee viel nykyään taas melkein joka yö viereenkin ja kerran pissas yöllä mun päällekkin. 3v taas hoitaa päivisin nää pissansiivous tarpeet, yhdeksänkuisesta nyt puhumattakaan.
No on sitä huonompiakin öitä ollut. Nyt sai sentään nukkua. Aikasempiakin herätyksiä esikoinen järjesti nuorempana säännöllisesti.
Mut niin, kiitos että sain purkautua.