olipa taas kerran oikein,oikein,oikein mukava tulla kotiin!!!!!!!!

aamulla mies jäi nukkumaan kun herättiin pojan kanssa. se siinä havahtu kuitenkin ja sanoin sille et kun nouset,niin sammutatko astianpesukoneen ja petaat sängyn? mies sanoin et joo. no,miehen tuntien lähetin sit viel aamupäivällä viestin asioista ja äsken kun tulin kotiin,niin astianpesukone oli päällä ja sänky petaamatta. bonuksena myös kolmen äijän kahvikupit,kahviläntit,maitoläntit,leivänmurut ja astiat pöydässä :|
miten ihana oliskaan joskus tulla kotiin niin että se olisi sellasessa kunnossa mihin sen itse on jättänyt :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
miten ihana oliskaan joskus tulla kotiin niin että se olisi sellasessa kunnossa mihin sen itse on jättänyt :ashamed:
Koitas ihan ystävällisesti leperrellen kertoa se miehellesikin.
Oot varmasti tuhat kertaa kertonutkin, mutta kokeile vaihtaa asennetta!

 
nimim.kokemusta on
No ei varmana auta lepertelyt, eikä meillä ainakaan mikään!!!
Otan osaa kuha!

Nyt tosin meillä on tilanne se että oon äitiyslomalla, ja vielä raskaana eli mulla ei ole kuin aikaa, niin nyt on ollu jopa ihan kiva siivoilla, mutta normaalisti AARRGGHH! kun itsekin käy töissä, niin voi prkle kun rasittaa se että aikuinen mies ei saa mitään aikaan!

Vai oonko mä ite mokannu ja opettanu sen siihen :(
 
vieras
miks tää kuha aina vaan narisee jostain...? eikai tuokaan nyt niin kovin vakavaa ollut...en minäkään aina jaksa laittaa kotia tiptop ku häippäsen, eikä kyllä mieskään...mut on kyllä hankala elämä jos tuollaisestakin täytyy täällä avautua!
 
tuttu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miks tää kuha aina vaan narisee jostain...? eikai tuokaan nyt niin kovin vakavaa ollut...en minäkään aina jaksa laittaa kotia tiptop ku häippäsen, eikä kyllä mieskään...mut on kyllä hankala elämä jos tuollaisestakin täytyy täällä avautua!

sepä on aina kitikitinarinarivalivali
 
te muijat
ootte täällä jatkuvasti vääntämässä aloittajien keskustelua.Minä tajusin täysin pa.n pontin se että ei hänen aina tarvi olla huushollissa se joka korjaa siivoo ym, mieskin voi varmaan tehdä jotain ei vain ap.n.Mutta te vaan väännätte aina asian nurinpäin.Kuha täällä sakki muuttunut ilkeämmäksi ootko huomannut? kivat ihmiset poistuneet täällä
 
Alkuperäinen kirjoittaja te muijat:
ootte täällä jatkuvasti vääntämässä aloittajien keskustelua.Minä tajusin täysin pa.n pontin se että ei hänen aina tarvi olla huushollissa se joka korjaa siivoo ym, mieskin voi varmaan tehdä jotain ei vain ap.n.Mutta te vaan väännätte aina asian nurinpäin.Kuha täällä sakki muuttunut ilkeämmäksi ootko huomannut? kivat ihmiset poistuneet täällä
Peesi!

 
Huomannut olen
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Alkuperäinen kirjoittaja te muijat:
ootte täällä jatkuvasti vääntämässä aloittajien keskustelua.Minä tajusin täysin pa.n pontin se että ei hänen aina tarvi olla huushollissa se joka korjaa siivoo ym, mieskin voi varmaan tehdä jotain ei vain ap.n.Mutta te vaan väännätte aina asian nurinpäin.Kuha täällä sakki muuttunut ilkeämmäksi ootko huomannut? kivat ihmiset poistuneet täällä
Peesi!


Peesi myös.Täällä ihan outoja nikkejä ja mollaavat.Kivat nikit poistuneet näköjään täältä.Kaipaan takaisin asialliset keskustelut ja ihmiset.
 
koi-isä
Niin... minusta on kivampi jos keskityttäisiin ihan vaan puhumaan hyviä asioita toisistamme ja nauttimaan mitä meillä on.

Onhan se hienoa että miehelläkin on ystäviä, tämä on minusta paljon tärkeämpää kuin kahvitahrat. Jotain nalkuttamista ja parannettavaa kyllä aina löytyy jos niinkseen tulee, muttei se siitä parane kun asennemuutoksella.
 
Saman huomannut, ikävä suuntaus.
Mutta ap.asiaan. Taitaa olla monenkin huushollin ongelma...olin juuri yksin kotosalla kolme päivää ja voi sitä autuutta, kun paikat pysy siistinä, ei koko ajan tarvinnu jotain roinaa siirrellä paikasta a paikkaan b. Tunti miehen ja tyttöjen kotiutumisen jälkeen koti ihan mullin mallin. Plääh!
 
huomannut
Alkuperäinen kirjoittaja koi-isä:
Niin... minusta on kivampi jos keskityttäisiin ihan vaan puhumaan hyviä asioita toisistamme ja nauttimaan mitä meillä on.

Onhan se hienoa että miehelläkin on ystäviä, tämä on minusta paljon tärkeämpää kuin kahvitahrat. Jotain nalkuttamista ja parannettavaa kyllä aina löytyy jos niinkseen tulee, muttei se siitä parane kun asennemuutoksella.

Tällaista täällä ollutkin jopa hauskaa ja huumoorii heitetty,nikit tulleet toimeen ym.Mutta nyt tämä mennyt ihan pas...Itsekkään en viitsi enää kirjautua kun sakki täällä mitä on.Ja jatkuvasti epämukavia kommentteja sekä vittuilua.Kummallista.
 
ja palatakseni alkuperäiseen aiheeseen,niin ei mulla miehen ystävyyssuhteita vastaan mitään ole,mut luulis et kolme aikuista äijää osais siirtää kuppinsa tiskipöydälle/altaalle jne ja et yks aikuinen äijä vois painaa nappulaa et tiskikone sammuu.
mua ärsyttää ihan sairaasti se,et AINA kun tuun kotiin,niin ensimmäisenä pitää pedata sänky ja siivota keittiö,tyhjentää tiskikone ja siivota toisten jälkiä. ja tää on muutenki ollu ihan perse päivä,olis jo ilta ja pääsis nukkuun |O :ashamed:
 
Ummikko
No jospa sua yhtään lohduttaa, niin meillä on aina sellaista. Mies ei tee mitään kotitöitä. Soitin kerran vartavasti matkalta ja sanoin, että laittaa koneet puyriin ja kun tulin kotiin, ei mitään.
 
mam
Miten jaksat olla noin pikkutarkka ja negatiivisesti ajattelia? Ajattele positiivisesti, sinun miehelläsi on sentään ystäviä joiden kanssa kahvitella. Kotihan on sitä varten että siellä eletään, eikä mikään "esittelykoti".
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Miten jaksat olla noin pikkutarkka ja negatiivisesti ajattelia? Ajattele positiivisesti, sinun miehelläsi on sentään ystäviä joiden kanssa kahvitella. Kotihan on sitä varten että siellä eletään, eikä mikään "esittelykoti".
no jaa,kyllä mä ainakin odotan että mies ihan oma aloitteisesti siivoaa omien ystäviensä jäljet jos kahvittelevat meillä.enhän mäkään jätä kaikkea levälleen omien ystävien vierailun jälkeen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
luulis et kolme aikuista äijää osais siirtää kuppinsa tiskipöydälle/altaalle jne ja et yks aikuinen äijä vois painaa nappulaa et tiskikone sammuu.
|O :ashamed:

Joo,no tätä oon huomannut muuallakin, esim. oma isäni tekee joskus tuota..jos käy kahvilla joku kaveri, nii on ihan tasan varmaa ettei ne kahvikupit oo siitä pöydästä minnekään hävineet.

Ja mieheni pienemmät sisarukset kans(5v.-11v.), oottavat että äitinsä eli anoppi siivoo..

Kumma juttu kun jotkut luulevat asuvansa hotellissa vaikka ihan vaan kotonaan asuvatkin..
 
maria
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
...mut luulis et kolme aikuista äijää osais siirtää kuppinsa tiskipöydälle/altaalle jne ja et yks aikuinen äijä vois painaa nappulaa et tiskikone sammuu....

Todellakin luulisi. Mä odotan että mies VÄHINTÄÄN siivoaa omat jälkensä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miks tää kuha aina vaan narisee jostain...? eikai tuokaan nyt niin kovin vakavaa ollut...en minäkään aina jaksa laittaa kotia tiptop ku häippäsen, eikä kyllä mieskään...mut on kyllä hankala elämä jos tuollaisestakin täytyy täällä avautua!

No hittoako siihen sitte tarttee vastata!! Ja vielä nikittä :headwall:
Saa edes täällä joskus tukea ajatuksilleen.

Ja Kuhalle- tiedän just kuinka ottaa knuppiin! Mut hei, miehet osaa tasan kotona ollessaan kattoa mukuloitten perään ;)
Meillä tahtoo kans olla vähä näin... oon jo lannistunu. Enkä kyllä oo tähän opettanu! Mut on kotonaan oppinu että ämmät passaa........ Niin että anopin vika tämäkin on :saint: :LOL:
 
Bannitar
Kukas nosti tämän ketjun?

Mutta muakin kyllä risoo, jos ukko ei saa mitään aikaiseksi. Yllättävän hyvin tekee hommeleita täällä kotona, mutta jos on riidelty, äijä lyö hanskat tiskiin ja se on rasittavaa.

 

Yhteistyössä