vieras
Ei vaan te ette voi käsittää mitään muuta kuin ne omat käsityksenne!Alkuperäinen kirjoittaja hulda:Voi miten ihanan loogisesti päätelty. Olemme eri mieltä kanssasi, joten emme voi edes elää "oikeassa elämässä". Mikä on sen määritelmä sinulle? Neljän seinän sisällä elävä ydinperhe, joka pulloruokkii lapsiaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:VOI HUOH EI TEILLÄ OLE MITÄÄN KÄSITYSTÄ OIKEASTI MISTÄÄN OIKEASTA ELÄMÄSTÄ: TURHA JAUHAA!Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Dna:han on tallentunut paljon =) Mm se, että eristyksissä ei ole hyvä olla. Ihminen tarvitsee suuremman tukiverkoston kuin vain isä + äiti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi huoh. Tietääkö sun evelynis sitten tuhansia vuosia taakseppäin elämää?Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mutta lapsen odotukset, se mikä lapselle on luonnollista pohjautuu niihin satoihin tuhansiin, miljooniin vuosiin. Ja tietenkin nykyaikaan; ydinperhe ei enää ole niin yleinen. Erilaiset perhemuodot ovat hyväksyttyjä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä elän sitä aikaa kun itse olen elänyt ja sukulaiseni !Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Onko sun aikakäsitys oikeasti noin lyhykäinen? Mä puhun ihmiskunnan historiasta, sadoista tuhansista vuosista. En viimesistä 50 vuodesta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huoh toi on ollut jo vuosikymmeniä sitten! Ja ollaan eletty ydinperhettä jo paljon enemmän aikaa kuin sulla on ikää! Tai edes mulla!Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ennen ollaan asuttu isovanhempien tätien, setien yms kanssa, uusperheet olivat tavallisempia ku työikäisi kuoli paljon, lapsia oli suuntaan ja toiseen ku ehkäisykään ei ole sitä mitä nykyään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:KERROS Miten tuo ydinperhe on uusi JUTTU :O