Olipa naapurin tytön ilme näkemisen arvoinen

• Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Pah:
Onilm. köyhiä kun kelpas. Ei yleensä lapsille kelpaa nykyyän mikään käytetty....
Tuskin ovat köyhiä. Asuntovelkaisia luultavasti. Ja nämä Barbiet olivat NRFB eli niitä ei oltu koskaan poistettu alkuperäisestä pakkauksestaan. Vanhoja olivat, mutta ei niillä ole kukaan koskaan leikkinyt, eli eivät ole käytettyjä.

Pah
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Onilm. köyhiä kun kelpas. Ei yleensä lapsille kelpaa nykyyän mikään käytetty....
Tuskin ovat köyhiä. Asuntovelkaisia luultavasti. Ja nämä Barbiet olivat NRFB eli niitä ei oltu koskaan poistettu alkuperäisestä pakkauksestaan. Vanhoja olivat, mutta ei niillä ole kukaan koskaan leikkinyt, eli eivät ole käytettyjä.
okei...no siinä tapauksessa enivei hieno ele :)

..
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Oli eilen illalla tytön äidin kanssa puhetta, että voisin tuoda tänään muutaman Barbien tälle tytölle. Olen nimittäin kyllästynyt keräilyyn ja nukkeja on lähtenyt maailmalle jo pitkä jono. Äsken kävin viemässä nuket ja tyttö oli ukkinsa kanssa pihassa. Tyttö avasi laatikot ja silmät välkkyen ihasteli nukkeja :) Meni varmasti nuket oikeaan osoitteeseen :heart:
Kyllä kelpaa!

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:
Me annettiin kanssa viime syksynä naapurin tytöille vanhoja palapelejä, lautapelejä, videoita, kirjoja. Vanhempi tyttö katsoi silmät loistaen tavaroita ja ihmetteli saadaanko me oikeesti nää kaikki.
Joulunaikaan tytöt toivat meille suklaarasian ja piirustuksen :heart:
Kuopuksen vaatekomeron ylähyllyillä olisi vielä kasa lautapelejä, mutta pitäisi ehtiä jossain välissä katsoa, onko kaikki osat tallella. Ja sen jälkeen laittaa osa niistä peleistä kiertoon.

Mua välillä nolottaa, kun minun äiti välillä yrittää tyrkyttää naapureille jotain vanhoja värityskirjoja ja halpoja muovikrääsäleluja ja vaikka mitä, joka minun mielestä olisi jo roskiskunnossa. Ja kun vielä tyrkyttää niitä suoraan lapsille, eikä kysy aikuisilta sopiiko antaa :ashamed: Varmaan tällaisten tapausten takia osa on heti takajaloillaan kun kuulee jotain tällaista.

Yhteistyössä