Olipa muuten porukkaa kaupoilla!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhhuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhhuh

Vieras
Miten kaikki ihmiset sattuneetkaan samaan aikaan mun kanssa kauppaan? Hyvä että kulkemaan mahtui kun Jyväskylässä käytiin :( oli kiva etsiä vk-haalareita,hattuja ja hanskoja kahden nahistelevan lapsen jotka tappelee autokärryssä sekä "joko lähetään"-miehen kanssa! Varsinkin kun porukka oottaa että MINÄ väistän :D
Mutta nyt on haalarit ja hanskat!! Jes!

Huomasin tänään saman. S-market oli ihan täynnä ja ihmisillä kärryt täynnä. Viimeksi torstaina kävin, mutta nyt hain vain maitoa. Silti ihmisillä oli taas kärryt täynnä ruokaa ja herkkuja! Jokos ne torstaina haetut ovat loppuneet :-0

Joo-o, mikä lie siinä on... Pääsiäinen tarkoittaa vissiin sitä että pitää syödä nii että napa paukkuu. Kaupat täynnä sekä torstaina että lauantaina... Täälä pikkukaupungissakin!

...kuulema joo, mä laitoin miehen asialle hakeen sitä sun tätä tarvittavaa...mutta ei kuulema parkkipaikalle mahtunut niin hän aatteli et myöhemmin ehkä sit kuitenkin...onhan täs vielä tunteja mennä katsomaan mitä on jääny jäljelle :)

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Huomasin tänään saman. S-market oli ihan täynnä ja ihmisillä kärryt täynnä. Viimeksi torstaina kävin, mutta nyt hain vain maitoa. Silti ihmisillä oli taas kärryt täynnä ruokaa ja herkkuja! Jokos ne torstaina haetut ovat loppuneet :-0

näit varmaan meidät :D meillä oli kärryt ääriään myöten täys, tosin, ei käyty torstaina kaupassa, koska oltiin töissä vielä eilen molemmat.

Mä hain kanssa vaan maitoa ja jogurttia. Ihmettelin tuota samaa, että miten oli ihmisillä kärryt täynnä kamaa... Kyllä itse ainakin ostin koko pääsiäiseksi jo torstaina ja nyt käytiin vaan muutamia juttuja tankkaamassa. Tietysti jos nyt on vaikka isompia bileitä pidetty tai tosiaan ostettu sitten ruokaa vaan perjantain yli niin kai ne kärryt sitten täyttyy...

Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:
Mä hain kanssa vaan maitoa ja jogurttia. Ihmettelin tuota samaa, että miten oli ihmisillä kärryt täynnä kamaa... Kyllä itse ainakin ostin koko pääsiäiseksi jo torstaina ja nyt käytiin vaan muutamia juttuja tankkaamassa. Tietysti jos nyt on vaikka isompia bileitä pidetty tai tosiaan ostettu sitten ruokaa vaan perjantain yli niin kai ne kärryt sitten täyttyy...

toiset ostaa vasta tänään, pidemmät pyhäthän nyt on edessä kuin torstaina oli.

Yhteistyössä