olipa mun kaverilla kiva "kaveri"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja julmaa hyväksikäyttöä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja www:
siis hakkaa??? voi hyvä ihme mikä kaveri se sitten on... kaikki uhkaukset paperille ja kellonajat ylös ja poliisille tietoon

mäkin sanoin että säilyttää kaikki viestit missä uhkaa häntä. tai lupaa maksaa laskut. se tollo vaan on mennyt poistamaan osan jo aikasemmin... huh...

No nyt olisi jo aika lopettaa tämä ketju. Olet itse epäreilu kun morkkaat täällä kaveriasi. Vaikka itse uskon kyllä että puhut itsestäsi.. Selitä mitä haluat. Mutta lopeta hyvä ihminen nyt täällä asian ruotiminen.

siis hakkaa??? voi hyvä ihme mikä kaveri se sitten on... kaikki uhkaukset paperille ja kellonajat ylös ja poliisille tietoon

mäkin sanoin että säilyttää kaikki viestit missä uhkaa häntä. tai lupaa maksaa laskut. se tollo vaan on mennyt poistamaan osan jo aikasemmin... huh...

taitaa olla tämä kaverin kaveri tosi epätoivoinen hänkin kun luuli pääsevänsä tästä kun koiraveräjästä... nyt kun huomaa että ei muuta ole niin yhkailee. tämä tyttö on aika isokokoinen ja tosi akressiivinen. että en ihmettele että miksi kaverini pelkää häntä.

kyllä se varmaan tännekkin tulee räyhäämään jos kuulee kuka kaveriani on auttanut. mä en jaksa pelätä

Alkuperäinen kirjoittaja M:

No nyt olisi jo aika lopettaa tämä ketju. Olet itse epäreilu kun morkkaat täällä kaveriasi. Vaikka itse uskon kyllä että puhut itsestäsi.. Selitä mitä haluat. Mutta lopeta hyvä ihminen nyt täällä asian ruotiminen.

mä kuule sanoin hälle itekkin sen suoraan että oli tyhmä kun on mennyt ne poistamaan... kyllä mä uskallan suoraankin sanoa enkä vain täällä. ja sanoin myös että hain netistä vinkkejä hänen tilanteeseen..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mieheni naispuolinen "kaveri" teki mieheni nimiin tuhansien eurojen puhelinlaskut. Mieheni maksaa niitä laskuja tänäpäivänäkin.

mitenkäs tämmöinen on päässyt tapahtumaan?
hieven epäilyttää että tainnut itse tehdä puhelinlaskunsa mies

Enpä luottaisi siihen että kaveri maksaa pikavipin. Ja miten se lasku muka tuolle kaverille on edes mennyt, jos vippi on ystäväsi nimissä? Joka tapauksessa, olisin maksanut maksun itse ja sitten karhunnut rahoja kaverilta, laatinut vaikka oikean valkakirjan. Mutta älkää ottako kaverillenna pikavippejä.

Mun mieheni naispuolinen "kaveri" teki mieheni nimiin tuhansien eurojen puhelinlaskut. Mieheni maksaa niitä laskuja tänäpäivänäkin.

mitenkäs tämmöinen on päässyt tapahtumaan?
hieven epäilyttää että tainnut itse tehdä puhelinlaskunsa mies

Aikuisviihdelinjat vievät turmioon:D
Täytyy sanoa että oletpa hyväuskonen vaimo:D:D

LUIN TÄTÄ JUTTUA, KUN KISSA 1V (TÄYTTI JUST) TALSI KONEELLE, eLI NYKYÄÄN EI VOI LUOTTAAA EDES Kissansa KUN SE SAMMUTTAA KONEEN.
SAma kissa saattaa myös odottaa pentuja, odottiko kissa 8vko?

sen verran kuitenkin viellä kerron.. on tässä se positiivistä. että nämä muut tyypit jotka olivat tilaamassa niitä meikkejä, ja antoivat rahat. ovat luvanneet tulla todistamaan oikeuteen. asiasta. että rahat on annettu kyseiselle tyypille.

JA KYSEESSÄ EN OLE MINÄ.. miksi aiheesta valehtelisin. ihan hyvin voisin harmaana ollessani myöntää olevani asianomainen itse, jos olisin.. eipä olisi mitään menetettävää :)

Joo-o,näitähän löytyy.Eräs onnistui huijaamaan minuakin,ja ties miten monia muita.Jäi nettipelikierteeseen ja juurikin noita pikavippejä sun muita otti,ja jos ei itse saanut enää otettua niin pyyteli muita,esim.minua ja ääliö kun olin ja kuvittelin tuon tyypin olleen hyvä kaverini niin otin ja jäihän niitä itsellenikin maksettavaksi.Ja niin paljon paskaa jauhoi,kun vaan kerkes.Mieheni oli tietoinen aiemmin tuon tyypin touhuista mutta ei minulle kukaan kertonut tarpeeksi aikaisin miten syvällä suossa se ämmä jo oli.Nyt ei olla minkäänlaisissa väleissä vaikka melkein sukua on.EVVVK.

Kauheeta! Itelläki vielä melkein sama juttu , kun kaveri otti vippin viime joulun alusssa nii se anto mulle noin. 200e... Sittten mä kysyin soittamalla tälle kaverille pitääkö mun maksaa takas saman verran kun se anto nii se sano et: Minä annoin ne sulle ja sinun ei tarvitse antaa yhtään takaisin. No mä sitten menin kaupunkiin ja ostin joululahjoja ja jäiki jotain 100e siitä rahasta , nii se kaveri tuli sanoo mulle et mun pitää antaa sille ne 200 euroo! Silloin minä sanoin sille että sinä annoit ne rahat minulle.

Mä ja mun kaveri otettiin laina ja maksettiin se puokkiin mutta mun kaveri ei ollutkaan maksanut sitä ja tuli isompi summa ja kaveri sano että meidän pitäisi maksaa se puokkiin mutta minä sanoin että sen pitää maksaa se koska hän ei ollut maksanut sitä alku summaakaan ja se uusi lasku oli noin. 300 euroa... No kaveri oli työtön ja tili miinuksilla niin hän oli isossa pulassa ja soitti äidilleen ja kysyi että voisiko tämä maksaa sen no sitten sen kaverin äiti maksoi sem summan ja kaveri aikoi maksaa äidilleen kun hän saa rahaa. Sitten noin puolen vuoden päästä kaverin äiti soitti ja kysyi rahasta mutta kaveri oli vaihtanut paikkakuntaa , numeroa , nimeä , ositetta sen kuummin minäkään en ole kuullut hänestä.

No en ikimaailmassa ottaisi vippejä itelleni enkä kavereille, mutta jos joku onnistuisi ilman lupaani tekemään, niin voin sanoa että turpaan tekis mieli vetää ja kunnolla, mutta poliisille veisin asian...jos itsehillintä kestäisi.

No nielis vaan tappionsa, varmaan poliisitkin nauraa tyypille joka ottaa monen sadan vipin luottotiedottomalle kaverille. Varsinkin kun tyypillä ei itsellään oo edes sen vertaa rahaa et sais maksettua sen takas vippifirmalle jos 'kaveri' ei maksakaan.

No nielis vaan tappionsa, varmaan poliisitkin nauraa tyypille joka ottaa monen sadan vipin luottotiedottomalle kaverille. Varsinkin kun tyypillä ei itsellään oo edes sen vertaa rahaa et sais maksettua sen takas vippifirmalle jos 'kaveri' ei maksakaan.

Tää on muuten totta koska eikös se vipin ottaja ole myös siitä vastuussa. Ihan mielenkiinnosta kysyn minkä ikäisisitä ihmisistä oikein on kyse? Meinaan vaikuttaa kyllä aika teinimeinigiltä.

[QUOTE="vieras";22713919]Tää on muuten totta koska eikös se vipin ottaja ole myös siitä vastuussa. Ihan mielenkiinnosta kysyn minkä ikäisisitä ihmisistä oikein on kyse? Meinaan vaikuttaa kyllä aika teinimeinigiltä.[/QUOTE]

No nimenomaan, ottaja on vastuussa. Ei pikavippifirmaa tai muitakaan kiinnosta vaikka se olis toiselle otettu, kun se ottaja sen silti maksaa. Ja jos vipin ottaja aikoo mennä tai meni poliisille väittämään että hänen tietämättään on se vippi otettu niin aika heikoilla on kun eihän siitä löydy mitään todisteita, tietenkään kun ei niin ole tapahtunut.

Yhteistyössä