Mun mielestä likalla on hauska paita, siinä lukee "isin tuleva kalakaveri". Olkoot sitten typerää tai junttia, se on sitten meidän ongelma B)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:musta on typeriä kaikki lasten teksti pipot ja paidat yleensä. kauhukakara, uhmaiässä jne. heheheh joo ompa vitsikkäitä.
älä nyt. mun tyttöjen päiväkodissa on ryhmä nimeltä kakarat. lapset ei harmi päässy sinne vaan vekaroihin.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Rumaa käyttää kakara sanaa, se on niin ruma sana
mun kaverin ukolla on semmonen pipo.Alkuperäinen kirjoittaja endie:mun mies meinas ostaa kerran itelleen pipon jossa oli tekstinä "b-rapun talonmies". ONNEKS mä olin mukana selventämässä hönölle tekstin syvemmän merkityksen
pipo jäi siis ostamatta :attn:
Mulla on itsellä tommonen "uhmaiässä"-paita.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:musta on typeriä kaikki lasten teksti pipot ja paidat yleensä. kauhukakara, uhmaiässä jne. heheheh joo ompa vitsikkäitä.
vaihdoit lyhennettyyn versioon?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Mun parissa paidassa lukee "pukeudun mustaan kunnes löydän jotain tummempaa" ja "väärä lääkitys". Varsinkin tuosta ekasta mä tykkään B)