olipa mauton paita pikkupojalla

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
musta on typeriä kaikki lasten teksti pipot ja paidat yleensä. kauhukakara, uhmaiässä jne. heheheh joo ompa vitsikkäitä.
Mun mielestä likalla on hauska paita, siinä lukee "isin tuleva kalakaveri". Olkoot sitten typerää tai junttia, se on sitten meidän ongelma B) :D

MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Rumaa käyttää kakara sanaa, se on niin ruma sana
älä nyt. mun tyttöjen päiväkodissa on ryhmä nimeltä kakarat. lapset ei harmi päässy sinne vaan vekaroihin. :LOL: :LOL:

ja aiheeseen...just tyylikäs paita. B)

janeminttu
netanttilassa myytiin lasten osastolla Lordi-paitoja jossa luki Lordis bitch.. Eipä paljoo naurattanut, eri asia jos ois naisten osastolla ollut. Oli 130cm lähtien siis lasten kokoja..

MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mun mies meinas ostaa kerran itelleen pipon jossa oli tekstinä "b-rapun talonmies". ONNEKS mä olin mukana selventämässä hönölle tekstin syvemmän merkityksen :D

pipo jäi siis ostamatta :attn:
mun kaverin ukolla on semmonen pipo. :LOL:

Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
musta on typeriä kaikki lasten teksti pipot ja paidat yleensä. kauhukakara, uhmaiässä jne. heheheh joo ompa vitsikkäitä.
Mulla on itsellä tommonen "uhmaiässä"-paita.

Mutta jos lapsille laittaa jotain textipaitoja, ni tarttis vähän ajatella mitä siinä lukee.

sitä mä en oo tajunnut, että ainakin leather heavenin lastenvaatteissakin lukee niissä niskalapuissa että "fuck off".
okei, eihän niitä niskalappui kukaa sillai nää, mut minuu ne on aina joteskii pistänyt silmää.

mun lapsilla on seuraavia paitoja:
kauhukakara
riiviö
papan apumies
prinsessa
jos komennat niin muutan mummolaan
huudetaanko kilpaa?

pipot:
riiviö
jätkänpätkä

mun oma lemppari t-paita sisältää tekstin: voi ristus notta moon pöhönäs

Yhteistyössä