Olipa kiva reaktio mieheltä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alko vituttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alko vituttaa

Vieras
Hoh hoi... juttu alkaa siis siitä, että yritän laihduttaa ja samalla saada selkää/niveliä kuntoon koska aina vähän väliä joku paikka reistaa...ja onhan tuota ylipainoakin tullut. Noh, innostuin nyt sitten ystäväni seurana lähtemään salille kokeilemaan yhtä mukavaa tuntia ja tykästyi kovasti. Olin jo aikaisemmin miehelle puhunut, että jos kokeilisi kuukausi korttia sinne salille ja saisi sitä kautta vähän parempaa kuntoa itselle ja apua tähän laihduttamiseenkin...

Mies oli aluksi ihan positiivinen, mutta kait sitten rupesi ärsyttämään kun mulla meni pari tuntia sillä reissulla... Salille on n. 20 min ajomatka ja joo ei oo lähempänä täällä saleja... Kun sitten tulin innoissani kotiin ja sanoin että oli mukavaa ja voisin tosissani harkita sitä kuukausikorttia niin mies oli tosi tympeellä asenteella... ensin vedettiin se kortti, että "käytkö sä sitten" sitten vedettiin se kortti että "kuinka usein sä käyt, kannattaako ottaa kk kortti" ja sitten tulikin se oikea syy... "sulla meni nytkin kaks tuntia, sitten menee koko ilta ja jos käyt useempana iltana niin eihän sitä sitten mitään voi tehdä"... että vittu joo, munhan ei kotiäitinä tarvikkaan koskaan saada omaa aikaa, eikä varsinkaan itseäni kuntoon.. miehen pitäis vaan saada tehdä kaikkee ja mun vaan kattoa muksuja, vittu alko vituttaa!

No monta kertaa viikossa miehellä on itellään harrastuksia?

Ja jos tuntuu siltä, että perheen yhteinen aika loppuu kesken, niin voisko harkita sellaista, että yhtenä iltana viikossa otatte vakihoitajan muksuille ja molemmat lähdette harrastamaan?

Eli toisaalta ne haluu että vaimo on timmissä kunnossa, mut siihen ei sais käyttää aikaa eikä rahaa...

Mä aloitin tänään yhden lehden mukaan "kuntokuurin", otin jumppamaton pihalle lasten kanssa, ja mies sanoi jo siitäkin että miten muka pystyn vahtimaan lapsia jos vedän vatsalihaksia, ja että tämmöset asiat pitää hoitaa talvella, ei keväällä ole aikaa kuntoiluun.

Sitä vaan hävettää se, että tajuaa että sen itsekin pitäis alkaa tehdä jotain (siis kuntoilla). Mutta kun ei kiinnosta, niin pitää toisenkin into lytätä ettei tulis itselle huono omatunto toisen aktiivisuudesta.

Kerroin kyllä miehelle, että vituttaa tollanen asenne ja se että mun pitäis vaan istua illat kotona ja kattoa muksujen perään. Miehellä ei oo harrastuksia vaikka oonkin yrittäny sitä usuttaa meneen ja harrastaan. On siis kotihiirulainen.

Meillä ei todellakaan yhteinen aika lopu kesken, eikä täällä perähikijällä ole hirveesti noita lapsenvahti vaihtoehtoja, ei edes maksullisia joten vähän heikosti mihinkään koskaan kahestaan päästään...

Se kun on sen tyylinen, että jos se tiskikoneen täyttää niin mitalli pitäis saada kun on tehny nyt NIIIIN hurjasti kotitöitä...

No yritä puhua miehellesi, että josko hän antaisi sinun edes yhtenä iltana viikossa käydä. Kaksi tuntia yhtenä iltana ei ole paljon.
Sitten muuten voit kuntoilla varsinkin näin kevät- ja kesäaikaan ulkoilemalla lasten kanssa, käymällä uimassa, kävelyillä, pyöräilemässä jne.

No yritä puhua miehellesi, että josko hän antaisi sinun edes yhtenä iltana viikossa käydä. Kaksi tuntia yhtenä iltana ei ole paljon.
Sitten muuten voit kuntoilla varsinkin näin kevät- ja kesäaikaan ulkoilemalla lasten kanssa, käymällä uimassa, kävelyillä, pyöräilemässä jne.

No ei se nyt siitä ole kiinni, että mun pitää ruikuttaa, että saan poistua kotoa edes yhdeksi illaksi... kyllä mä pääsen kun sanon vaan meneväni.. .vituttaa vaan toi sen asenne.. tosi kannustavaa kun toinen yrittää ja toiselta saa vastaukseksi vaan tyyliin "onks pakko". Niin voinhan mä kuntoilla lasten kanssa... mä voin olla AINA 24/7 lasten kanssa... MUTTA KUN TAHTOIS SITÄ OMAAKI AIKAA JOSKUS!

[QUOTE="a.p";23652086]No ei se nyt siitä ole kiinni, että mun pitää ruikuttaa, että saan poistua kotoa edes yhdeksi illaksi... kyllä mä pääsen kun sanon vaan meneväni.. .vituttaa vaan toi sen asenne.. tosi kannustavaa kun toinen yrittää ja toiselta saa vastaukseksi vaan tyyliin "onks pakko". Niin voinhan mä kuntoilla lasten kanssa... mä voin olla AINA 24/7 lasten kanssa... MUTTA KUN TAHTOIS SITÄ OMAAKI AIKAA JOSKUS![/QUOTE]

No, sitten senkun menet! Kyllä se miehes siihen vielä sopeutuu.

Yhteistyössä