Olipa kerran sarjasta kysymys

Tähän toki saisin itsekin varmaan vastauksen , mutta tuleeko tuosta tämän illan jaksosta joku uusintalähetys vielä?


Ihan tyhmä lähetysaika sillä nyt.

Kiitos, jos vastaat muutakin kuin kvg tai nelosen sivuilta:xmas:
 
ei oo enää yhtään kertaa
Katoin sen ensimmäisen kauden kokonaan. Ja olen tykännyt paljon. No sitten syntyi vauveli tuossa kesällä ja enää ei tarviikaa kattoo, kun justiin kello 20 on nukutushommelit tai jos jonain muuna iltana on ennen kasia unilla niin ei taatusti torstaina :D ja maanantain uusinta tulee liian myöhään, eikä tallentavaa digiboxiakaan ole, kun entinen meni särki. Niin se elämä muuttuu ;)
 
Kaikkien ohjelmien lähetysaikoja ei saisi muuttaa:'(
rikkoivat mun ja esikoisen sunnuntaitradition..:stick:

En mä torstaisin muista, ehdi ja jaksa siihen aikaan syventyä telkkarin ääreen.
Julmiksi ovat heittäytyneet kyllä. Huono ajankohta on todellakin nykyään. Vaikka mä kyllä pysyn tuolloin kuitenkin ihan teemassa ko. aikaan..."..no niin...asettukaas nyt...Olipa kerran kauan kauan aikaa sitten...".... :D

Mutta hei...Kauniit ja Rohkeat sentään pysyvät samalla paikalla yhä :xmas:
 
Julmiksi ovat heittäytyneet kyllä. Huono ajankohta on todellakin nykyään. Vaikka mä kyllä pysyn tuolloin kuitenkin ihan teemassa ko. aikaan..."..no niin...asettukaas nyt...Olipa kerran kauan kauan aikaa sitten...".... :D

Mutta hei...Kauniit ja Rohkeat sentään pysyvät samalla paikalla yhä :xmas:
eivätkös ne ole sitäkin sarjaa lopettamassa, vai ymmärsinkö väärin. En ole katsonut sitä tällä vuosituhannella. Pitäisiköhän aloittaa taas..:xmas:
 
eivätkös ne ole sitäkin sarjaa lopettamassa, vai ymmärsinkö väärin. En ole katsonut sitä tällä vuosituhannella. Pitäisiköhän aloittaa taas..:xmas:
Ei kyllä niin mitään hajua. Mutta ei kait ne voi sitä lopettaa...vieläkään. Kyllä toi kuuluu niihin todella kuolemattomiin tv- pläjäytyksiin...

...vaikka kyllä se hommansa hoiti silloin muutama vuosi takaperin kun nuorena ja nättinä "lueskelin" yo- kirjoituksiin :D...

Mutta se mainos, missä vierailevana tähtenä oli itse R. Moss on ihan älyttömän hyvä! Missä muljauttelee silmiään mm. Koskelan poika ja Ingberin Miksu.
 
Mulla on ollu jo monta vuotta tallentava digiboxi, en voisi enää olla ilman sellaasta! Aina ei kyllä oo aikaa kattoa kaikkia tallennuksia ja pitää vain kylmästi poistaa niitä, että saa tilaa boxille. :( Ei siis mulla sulle vastausta oo sun kysymykseen, mutta ajattelin vain tuoda esille tallentavan digiboxin hyviä puolia. :D
 
"Sirkkeli"
Alkuperäinen kirjoittaja ei oo enää yhtään kertaa;29005823:
Katoin sen ensimmäisen kauden kokonaan. Ja olen tykännyt paljon. No sitten syntyi vauveli tuossa kesällä ja enää ei tarviikaa kattoo, kun justiin kello 20 on nukutushommelit tai jos jonain muuna iltana on ennen kasia unilla niin ei taatusti torstaina :D ja maanantain uusinta tulee liian myöhään, eikä tallentavaa digiboxiakaan ole, kun entinen meni särki. Niin se elämä muuttuu ;)
No mutta netistähän sä näet milloin sulle sopii. Onks se ruutu, katsomo vai mikä. Mä joudun usein katsomaan sieltä sarjani, koska on niin hatara pää, ettei telkusta muista kahtoa.
 

Yhteistyössä