Olipa jotenkin ärsyttävä huutisilmoitus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=101024987

Mulla on varmaan huono päivä, mutta tuota ilmoitusta selatessa aloin toivoa, että tuo myyjä olisi tunkenut tuon pehmon jonnekin minne ei valoa näy...

Joo ja aivan turha purkaus.

joo, mua alkoi tää kaikkien vaatteiden yhteensopivuus naurattamaan...mut noh jokainen tyylillään...joku jaksaa kuvata yhden vaatteen miljoona kertaa toisen erivaatteen kanssa ja heittää liirumlaarumia :D Saahan tuosta ostajakin jotaki tietty, mut et tuolleen saadaan varmasti vähän viilattua linssiinki sitä et paketissa olisi nyt niin hirveästi vaatetta, vaikka lopuksi siinä on vaan muutama hassu joita kuvattu miljoona kertaa =)

Minua taas ärsyttää se, että kuvataan näitä asukokonaisuuksia eli samaa puseroa monen eri housun tai hameen kanssa tai vast.

Eikö ihmiset itse osaa yhdistellä?

Onko oikeasti laitettava näitä "yhdistelmiä", että katso, tämä pusero sopii tosi hyvin paketissa olevien muiden oin kymmenen erilaisen alaosan kanssa tai toisinpäin..???

Esim. on yksi pusero ja sitä käytetään monen eri mekon kanssa.
On yksi mekko ja sitä yhdistellään monen erilaisen puseron kanssa
On sukkahousuja, joita siirrellään ja asetellään useamman eri mekon tai hameen kanssa..

?

ja olen kuullut, että jos haluaa että vaatepaketti tai vaate on myyvämpi, kannattaa se kuva tosiaan koristella, laittaa just tommosta nallea yms. ilmapalloa ympärille, menee tahraisempikin vaatekappale hyvään hintaan kaupaksi.

Höh, musta se nalle oli kiva... :D Ja kivasti laitettu melkeen joka kuvaan, vaikken ymmärräkkään et miks. Ja ihania vaatteitakin...

Muhun näemmä uppoo tämmöset lapselliset myyntikikat, vaikken nyt pakettia huutaan alakaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja heheee:
Minua taas ärsyttää se, että kuvataan näitä asukokonaisuuksia eli samaa puseroa monen eri housun tai hameen kanssa tai vast.

Eikö ihmiset itse osaa yhdistellä?

Onko oikeasti laitettava näitä "yhdistelmiä", että katso, tämä pusero sopii tosi hyvin paketissa olevien muiden oin kymmenen erilaisen alaosan kanssa tai toisinpäin..???

Esim. on yksi pusero ja sitä käytetään monen eri mekon kanssa.
On yksi mekko ja sitä yhdistellään monen erilaisen puseron kanssa
On sukkahousuja, joita siirrellään ja asetellään useamman eri mekon tai hameen kanssa..

?

Sillä varmaan yritetään luoda ostajalle mielikuva,että vaatteita on enemmän kuin oikeesti onkaan...

Ei taida nalle kuulua kauppaan, koska saman myyjän toisessa kohteessa seikkailee samainen nalle. :)

Mutta ei toi ärsyttävä ilmoitus ole. On oikeasti suupielet korvissa, kun pääsee ilmoituksen loppuun kun on seurannut nallen matkaa. :D :D

Ois muuten kivoja vaatteita meidän tytölle tossa paketissa mutta turha paljon hintaa jo.

Yhteistyössä