Olipa järkyn makuisia sipsejä

vieras
Mä söin noita Englannissa 16v sitten ja yökin niitä sillon ja toivoin etten ikinä joudu Suomessa niitä näkemäänkään. Valitettavasti toiveeni ei toteutunut. Noh, onneksi mun ei niitä tarvii syödä :)
 
hd
Taidatte olla ihan just niitä samoja ihmisiä jotka ette tykkää homejuustostakaan. Noiden sipsien tuloahan on odotettu kuin kuuta nousevaa. Muuta saa puolestani samantien laittaa pois markkinoilta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hd:
Taidatte olla ihan just niitä samoja ihmisiä jotka ette tykkää homejuustostakaan. Noiden sipsien tuloahan on odotettu kuin kuuta nousevaa. Muuta saa puolestani samantien laittaa pois markkinoilta.
En muuten tykkääkään. Muuten olen kaikkiruokainen :) Sä taas olet varmaan niitä jotka ei pidä maksalaatikosta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hd:
Taidatte olla ihan just niitä samoja ihmisiä jotka ette tykkää homejuustostakaan. Noiden sipsien tuloahan on odotettu kuin kuuta nousevaa. Muuta saa puolestani samantien laittaa pois markkinoilta.
Höpsis! Mä rakastan homejuustoa, mutta kaikki missä on etikkaa, on ihan hirveää, mukaanlukien nuo sipsit. Ja joo, olen niitä maistellut myös Britanniassa aikaisemmin, suomalaisia en ole edes maistellut. Etikka on vaan pahaa kaikissa muodoissaan.
 

Yhteistyössä