Olipa inhottava hoitaja päivystyksessä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä jouduin aikanaan käyttämään alle vuoden ikäistä lasta allergiatesteissä. Labran hoitaja oli vanhempi nainen, joka alkoi heti päivittelemään, että kun näin pienestä pitää ottaa verikoe.. Aikansa siinä mietiskeli ja päivitteli jja sitten tuumasi: "Pakkokai minun on nyt pistää, kun te vanhemmat tällaisen testin välttämättä haluatte ottaa" Minä sanoin saman tien että lääkäri määrännyt testin, että voi sille mennä aukomaan päätänsä. Ei saanut näytettä otettua, käsivarsi oli lapsella pistämisestä mustana..

Se on kaiken a ja o miten hoitaja suhtautuu lapseen, hänen rauhoittava käytös omalta osaltaa kenties voi auttaa lasta hieman rentoutumaankin.
Pahoittelut mielipahastasi, ymmärrän mitä tarkoitat.
Ei meillä kertaakaan tämän kahden viikon aikana ole ollut noin huonoa ihmistä ottamassa tytöstä verikokeita tai muitakaan.

no mun lapselle muutama viikko sitten keskussairaalan labrassa hoitaja huusi naama punaisena, että mä pistä nyt, ja sinä pidät perseen penkissä vaikka vähä sattuisikin. poika ei ollu edes vastaan aikonutkaan laittaa. eikä itkenyt tai kitissyt. istui vaan siinä tyynenä ja odotti tulevaa. no hoitaja kuuli kyllä kunniansa ja verikokeet haettiin ottamaan sitten toinen hoitaja

Noh, voiko muunlaoista käytöstä naisvaltaisen ammatinalan työntekijältä odottaakkaan. Olen huomannut, että kaikilla naisvaltaisilla aloilla ja viroissa asiakaspalvelu on ala-arvoista, töykeää ja ylimielistä

En nyt ihan tuota täysin allekirjoita, mutta olen huomannut että monesti miehet ovat kohteliaampia. Töissäkin olen sen huomannut, miehet ovat ymmärtäväisempiä ja ovat monesti tosi mukavia.

Alkuperäinen kirjoittaja Syöpäläinen;23213843:
Se on kaiken a ja o miten hoitaja suhtautuu lapseen, hänen rauhoittava käytös omalta osaltaa kenties voi auttaa lasta hieman rentoutumaankin.

Tämä on totta. Viimeksi kun piti verinäyte ottaa pojalta, hoitaja oli rauhallinen ja jotenkin tosi luonnollinen. Ja poika ei edes huomannut että otettii mitään verinäytettä. Ja se hoitsu oli muuten mies. :) Sitä edellisellä kerralla oli kamala taistelu ja hyvä ettei armeijaa tarvinnut pitämään poikaa paikallaan.

Yhteistyössä