Olipa ihanaa istua eilen hemmoteltavana. :) (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mevaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mevaan

Aktiivinen jäsen
27.10.2005
1 298
0
36
Kampaajalla meinaan. Siellä vierähti 2h. :)
Tässä nykyinen malli, omasta mielestä oikein hyvä. Miehen mielestä sit kaikkea muuta kuin hyvä. Ei tykkää lyhkäsistä hiuksista ollenkaan. :whistle:

Mitäs mieltä olette?
http://irc-galleria.net/view.php?nick=^me^

Sieltä löytyy myös vanhempia hiusmalleja, mutta tämä voittaa ylivoimaisesti. :D

Kiitos. Ehkäpä tuo ukko-kultakin siihen vielä tottuu. :D
Sanoi eilen esikoiselle et "äitistä tuli ihan poika" niin esikko siihen että "ei tullut kun ei äitillä ole edes pippeliä". :D Totuus tulee lasten suusta.

Sopii sulle! On "hiukan" muuttunu tyyli sulla sitten yläasteen. :whistle: Sopii tummat värit hyvin, samoin lyhyt leikkaus.

Eevi tuli sylkkyyn. Näki sun kuvan.
Eevi: Ei oo äiti tuossa.
Mie: Juu ei ole.
Eevi: Eikä ole mikään mieskään, nainen vaan.
Mie: Juu se on ****, muistatko ku oot nähny?
Eevi: Yhtään en muista!

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Sopii sulle! On "hiukan" muuttunu tyyli sulla sitten yläasteen. :whistle: Sopii tummat värit hyvin, samoin lyhyt leikkaus.

Eevi tuli sylkkyyn. Näki sun kuvan.
Eevi: Ei oo äiti tuossa.
Mie: Juu ei ole.
Eevi: Eikä ole mikään mieskään, nainen vaan.
Mie: Juu se on ****, muistatko ku oot nähny?
Eevi: Yhtään en muista!

IHANA NEITI!
:heart:

En mä kuulemma poika olekaan, Aleksi sen totesi eilen. :)

Sussa ja Aleksissa on hirveesti samaa näköä muuten. Tummuus isältä mutta profiili sulta.

Meidän Aleksi lähti eilen mun siskon luo yöksi. Oli siskon lokakuussa 3 vuotta täyttävä tytär suuttunu siellä. Olivat piirrelleet ja kun Aleksi osas piirtää paremmin niin tyttöhän oli suutahtanut. Viimeinen niitti kuulemma oli se kun Aleksi alko kirjotella. Tyttö oli menny portaille istumaan ja sieltä huudellu Aleksille ja äidilleen että ne on tuhmia. :laugh:

Ihanan rauhallista kyllä ollu. Eevikin ihan erilainen kun isoveli ei ole ollu villitsemässä.

Tosi kivat ja sopii,samantapaista olen itte menos ottaa maanantaina,mulla puolipitkät nyt,meillä taasen mies tykkää että lyhyt on seksikäs=)
Komea mies sulla ja reippaan näköiset pojat=)

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Sussa ja Aleksissa on hirveesti samaa näköä muuten. Tummuus isältä mutta profiili sulta.

Meidän Aleksi lähti eilen mun siskon luo yöksi. Oli siskon lokakuussa 3 vuotta täyttävä tytär suuttunu siellä. Olivat piirrelleet ja kun Aleksi osas piirtää paremmin niin tyttöhän oli suutahtanut. Viimeinen niitti kuulemma oli se kun Aleksi alko kirjotella. Tyttö oli menny portaille istumaan ja sieltä huudellu Aleksille ja äidilleen että ne on tuhmia. :laugh:

Ihanan rauhallista kyllä ollu. Eevikin ihan erilainen kun isoveli ei ole ollu villitsemässä.

:laugh: Mitä tähänkin voi sanoa. Ihanaa kommenttia kuitenkin. :)

Kaikki kyl sanoo et Aleksi on isänsä näköinen ja Nico mun isän näköinen. Mutta on noissa jotain samaakin, pojissa siis. Jotain ilmeitä, muuten ne onkin sitten yö ja päivä. Ja ihan "uusia" piirteitä tullut Nicosta. Ulkona kerää kaikki tupakantumpit mitä Aleksi ei taas koskaan tehnyt. :)

Mies ain totee mulle et hän ei "pojan" kanssa naimisissa ole. Ehkä se tosiaan tuosta lämpenee. Mulla jos on pitkät hiukset niin ne on sitten aina kiinni, ovat paksut ja kaikkea muuta kun taipuisat. Eli lyhyet paremmat. :)

Oon vähän vanhemman näköinenkin. :whistle:

Yhteistyössä