olipa hyvä tarjous citymarketissa (ice peak toppahaalari)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
en tiedä onko kaikkialla (mainoksessa vaan näkyi)..

mutta ketkä nyt kuopiossa asuu niin ice peak merkkinen vettä hylkivä toppahaalari 25e (oikea hinta 70euron tienoilla).
jos vielä sattuu tarviimaan tai ens talvea varten.

pakko tunkee tähänkin ketjuun, että mä luulen et moni pettyy kun näkee sen haalarin. ei tietty kaikki,mutta.. minusta se on esim.ihan kamalan ruma! se vyö ja kaikki.yäk. yllätyin kun ice peakin vaatteet yleensä kyl kivannäkösiä. no mut minult tällai kokemus. harmitti kyl ku ois ollu juu edukas..

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
pakko tunkee tähänkin ketjuun, että mä luulen et moni pettyy kun näkee sen haalarin. ei tietty kaikki,mutta.. minusta se on esim.ihan kamalan ruma! se vyö ja kaikki.yäk. yllätyin kun ice peakin vaatteet yleensä kyl kivannäkösiä. no mut minult tällai kokemus. harmitti kyl ku ois ollu juu edukas..

Itse petyin kanssa ainakin lehtikuvaan. Pojalle olisi ensi talveksi haalari hakusessa, ostan aina seur talven haalarit alesta, mutta minusta tuo puku oli vanhanaikaisen näköinen, en tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja Ennariina:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:

Itse petyin kanssa ainakin lehtikuvaan. Pojalle olisi ensi talveksi haalari hakusessa, ostan aina seur talven haalarit alesta, mutta minusta tuo puku oli vanhanaikaisen näköinen, en tykkää.

ai no hyvä että sanoit..
ei sillä että ois ollu tarve..
monestihan se on että kuva ei kerro kaikkea mutta ehkä se jollekkin kuitenkin kelpaa :)

(ja täälläkin vain mainoksen perusteella sininen tarjouksessa)