Olipa erikoinen nimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Jotenkin tuntuu, että nykyään täytyy vääntämällä vääntää lapsille mitä ihmeellisempiä ja erikoisempiä nimiä, aina ei edes mitenkään "kauniita" ja joskus tuntuu, että ei olla ihan loppuunasti ajateltu nimen merkitystä :/

No kauneus on toki katsojan ja kuulijan omassa mielessä, mutta kunhan totean vaan :whistle:

Täysin samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Jotenkin tuntuu, että nykyään täytyy vääntämällä vääntää lapsille mitä ihmeellisempiä ja erikoisempiä nimiä, aina ei edes mitenkään "kauniita" ja joskus tuntuu, että ei olla ihan loppuunasti ajateltu nimen merkitystä :/

No kauneus on toki katsojan ja kuulijan omassa mielessä, mutta kunhan totean vaan :whistle:

Täysin samaa mieltä.

Minä myös. Rasittavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mä en yleensä ottaen tykkää että lapsen koko nimi on jotenkin väännetty. Yksi erikoinen + yksi tavallisempi vielä menee.

Jos mulle joskus lapsi suodaan, saattaa pikkuihminen saada aika persoonallisen nimen, jos nykyiset fiilikset ei muuksi muutu. :whistle: Kolme nimeä hän saanee joka tapauksessa. Ihan vaan siksi, että itselläni ei ole kuin yksi nimi (tosin väliviivallinen sellainen, mutta kuitenkin). :p

Mehän eletään vain kerran ja tottakai lapselle täytyy antaa nimi, joka kuvastaa meitä vanhempia ja sitä pienokaista. Ihan typerää arvostella muiden lapsien nimiä ulkopuolisena.
Minusta on hienoa, että Laurat ja Minnat eivät ole enää niitä ainoita nimiä! illuusia aivan ihana nimi!!!

Yhteistyössä