N
niimpä..
Vieras
mulle tässä viikko-2 sitte soitti puhelinmyyjä joka alotti puheen.. "rutto mulla menee kohta hermot.." (ja jotain siihen päälle vielä, en muista mitä), toistin nimeni ja alko kuuluun perinteinen kaava kuinka onnekas oon jne päläpälä.. ottasitko tämän ja tämän lehden, on näin ja näin hyvä tarjous.. Sanoin kiitos ei, en ota mitään lehteä. Myyjä jatkoi.. entä sitten tämä ja tämä, lapsesi oppii varmasti lukemaan alta 3 numeron ku tilaat tämän ja tämän. Sanoin jälleen että kiitos ei, en tilaa ny yhtään mitään lehteä. Homma jatku ja jatku ja aina vaan tuli uusia lehtitarjouksia. Kaikkeen vastasin, ei en ota lehteä. Lopen palo iteltäki pinna ku ei äijä mitään uskonu ja kysyin eikö se jo puhetta ymmärrä, en ota nyt mitään lehteä ja sillä selvä. Toinen kehtas vielä ihmetellä miksi hänelle hermostuin. Sanoin, että kun sanon että ei, en ota lehteä, tarkotan myös sen ja ihmettelen miksi hän ei sitä voi ymmärtää kun olen sen jo todella monesti sanonut. Tuumas, että heillä on firmassa 3 ein sääntö että sen jälkeen täytyy luovuttaa, mutta hänen ei määränsä on 37 ja se toimii kuulemma paremmin.
Oikee idiootin idiootti, täytyy sanoo oli tuo myyjä. Sanoin myös samalla että ehkä antaa paremman kuvan ku ei puhelimeen heti ensimmäiseksi myöskään manaile kun asiakas vastaa. Oli muka ettei tietäskään asiasta mitään. Meni noloksi ku kerroin mitä luurista alkujaan oli kuulunut. Mutta, vielä tämänkään jälkeen äijä ei voinut muka luovuttaa, jatko tunkkaamista vielä parin eri lehden kanssa mutta kun aina vastasin että kiitos ei, en ota nyt mitään lehteä, luovutti lopulta ja tokas lopulta. No sitten, selvä ja hei. Ja puheluun meni yli 15min minkä tarkistin vielä puhelimestani. Että se niistä "fiksuista" puhelinmyyjistä.. Onneksi niitäki sentään jokunen on joka ymmärtää ei sanan merkityksen.. Tommoset idiootit vaa pilaa kaikkien maineen!
Oikee idiootin idiootti, täytyy sanoo oli tuo myyjä. Sanoin myös samalla että ehkä antaa paremman kuvan ku ei puhelimeen heti ensimmäiseksi myöskään manaile kun asiakas vastaa. Oli muka ettei tietäskään asiasta mitään. Meni noloksi ku kerroin mitä luurista alkujaan oli kuulunut. Mutta, vielä tämänkään jälkeen äijä ei voinut muka luovuttaa, jatko tunkkaamista vielä parin eri lehden kanssa mutta kun aina vastasin että kiitos ei, en ota nyt mitään lehteä, luovutti lopulta ja tokas lopulta. No sitten, selvä ja hei. Ja puheluun meni yli 15min minkä tarkistin vielä puhelimestani. Että se niistä "fiksuista" puhelinmyyjistä.. Onneksi niitäki sentään jokunen on joka ymmärtää ei sanan merkityksen.. Tommoset idiootit vaa pilaa kaikkien maineen!