V
vieras
Vieras
Emme tunne naapuruston lapsia ollenkaan ja tuossa on pieniä ja vähän isompia poikia leikkimässä oviemme edessä. Tulin lasten kanssa kaupasta ja minun poikani käveli vierellä (3v.) ja yksi näistä leikkivistä pojista lähti sitten juoksemaan meidän pojan perään (olisiko ollut kanssa jotain 3-4v.)ja minun poika sitten lähti karkuun (nämä muut pojat jotain ölisivät ja huusivat vieressä, olivat hieman isompia 5-7v.) Meidän lapsi sitten pelästyi ja kun kääntyi minuun päin olivat kasvot itkuun purskahtamassa ja hän pysähtyi. Tämä toinen poika sitten laittoi kädet meidän pojan rinnalle ja meidän poika kaatui maahan. Tulin sitten siihen kohdalle juuri kun poika oli kaatunut ja sanoin melko tuimalla äänensävyllä, että antaa olla viimeinen kerta kun kaadat tuolla tavoin. Tämä vieras poika katsoi minua vähän tietenkin säikähtäneenä ja lähti pois ja näin, kuinka sitten ilveili meidän perään.
En oikein tiedä, että kaatuiko meidän poika vahingossa vai kaadettiinko (siinä tilanteessa ajattelin, että tämä poika kaatoi hänet ja siksi älähdin niin voimakkaasti) ja päivittäin kun kuitenkin kohtaamme tuossa pihalla, niin en haluaisi, että meidän poika alkaa pelkäämään sitten näitä muita.
En oikein tiedä, että kaatuiko meidän poika vahingossa vai kaadettiinko (siinä tilanteessa ajattelin, että tämä poika kaatoi hänet ja siksi älähdin niin voimakkaasti) ja päivittäin kun kuitenkin kohtaamme tuossa pihalla, niin en haluaisi, että meidän poika alkaa pelkäämään sitten näitä muita.