olinko töykee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana nyt

Vieras
Mustana en nyt kirjota kun vois alkaa semmonen päivittely.

Olen tutustunu yhteen nuoreen äitiin tai no en ihan tutustunu mutta kuitenkin, hänellä on n. 1v. lapsi.
Tässä kun ei ole lapsiperheitä lähellä niin totta kai menin juttusille ja pyysin käymään ja ihan mukava jos sais päiväks seuraa. =)

pyydelly käymään ja aina sanoo että joo voin tulla sillon, mutta sillon ei kyllä nää koko ihmistä edes. Päättelin että haluaa varmaan olla omissa oloissaan.
:/
No en sitten ole enää pyydelly enkä liiemmin menny edes juttelemaan kun ei taida tykätä.

Tuossa v.loppuna kuuntelin että jotkut riitelee kun hyvin selvästi kuulu meidän takapihalle, no tämä pariskunta siellä taisteli ja huuti niin hirveesti.
Huomasin että tää mies oli humalassa ja lähti sitten autolla paikalta.

Aikani tuossa mietin että pitäiskö mun sinne mennä käymään ja menin sitten.
kyselin vähän että onko kaikki kunnossa, no tämä äitikin oli jotain juonu mutta ei missään hirveessä humalassa.
Pyyti mut sisälle ja vuodatti kyllä kaikki, ei mikään kiva tarina kuultavaksi.
ja huomasin että tosiaan ei kaikki ole hyvin kun oli ihan hirvee esitys se kämppä, en meinannu sisään päästä, kenkiä heti 50 kpl siinä eteisessä kasassa :\|
Liian iso taakka kannettavaks annettu.
On meilläkin välillä hujan hajan mutta siis kun ei ole ilmeisesti koskaan imuroitu tai muutakaan.

Sanoin että tehdään niin että tulen sitä auttamaan, ja varmasti kuuntelen jos jotain huolia on.

olinko tökerö kun suorastaan tungin itseni sinne, meinaan enään ei ovi aukene
:ashamed:

No, ei kai se töykeetä oo jos kanssaihmisistä välittää. :) Mä olisin ainakin varsin tyytyväinen jos menis päin mäntyä ja joku tarjoais apuaan, mut oisko tää sun "puoli tuttu" jotenkin noloissaan kaikesta avautumisestaan ja ei siksi ovi aukea. :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:36 sh-äiti kirjoitti:
Mielestäni et ollut töykeä, mutta itse olisin ihan ensimmäisenä käräyttänyt miehen ratista.

Tän takia sinne alunperin menin, se jäi nyt tuosta tekstistä pois kun tuli niin pitkä.
kysyin että minnehän sen mies lähti ettei satu mitään, menee kuulema aina tuohon kaverinsa luo parin kilometrin päähän :/
Soitti miehelleen ja siellä oli ilmeisesti taas niin en siihen sitten sen enempää puuttunu.
vaikka ei mikään hyvä homma ajella pieniäkään matkoja. :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:43 hanki oma elämä kirjoitti:
miks pitää aina väkisin puuttua toisten elämään

eiköhän tää nainen olis sit käännyttänyt ap:n ovelta tai ärähtänyt, jos hänen mielestään ois liikaa tunkeiltu. kyllä apu ja juttukaveri tais olla tarpeen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:36 Seireeni kirjoitti:
No, ei kai se töykeetä oo jos kanssaihmisistä välittää. :) Mä olisin ainakin varsin tyytyväinen jos menis päin mäntyä ja joku tarjoais apuaan, mut oisko tää sun "puoli tuttu" jotenkin noloissaan kaikesta avautumisestaan ja ei siksi ovi aukea. :(

Ajattelin kanssa että oisko noin.
kerroin että tiedän hyvin miltä tuntuu kun kaikki menee pieleen ja mistään ei oikeen mitään tule, olen sen käyny läpi mutta sillon minua ei kukaan auttanu ja se ois ollu mahtava juttu jos joku olis oven taakse tullu ja sanonu että kyllä tästä selvitään. :'(

oli jotenkin kuitenkin helpottunu että tosiaanko joku auttaa ja ajattelin että kyllä se siitä selviää kun tietää ettei ole mikään häpeä jos on vaan loppu.

Enemmän kun mielellään oisin voinu auttaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:43 hanki oma elämä kirjoitti:
miks pitää aina väkisin puuttua toisten elämään

Joskus voi olla ihmisistä oikeesti huolestunut vaikka olis puolituttu. Sitten sitä valitetaan kun ei apua mistään saada kun ei ole tukiverkostoja plä plä plä. Hyvä että joillakin on ROHKEUTTA mennä tarjoamaan apua!!!!

mua ei ärsytä mikään niin paljon kun se että ihmiset puuttuu toisten elämään, no ehkä siks asunkin maalla kaukana naapureista :)

kaupungissa asuessani( olen syntyperäinen stadilainen) ei mikään ärsyttänyt niin paljon kun tunkeilevat ihmiset!

Yhteistyössä