olinko mä nyt ihan kamala ämmä....??!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niuho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niuho

Vieras
mies vapailla nyt eilisestä huomiseen ja saivat kaverinsa kanssa extemporeidean et lähtevät erästä yhteistä kaveriansa katsomaan n.40km päähän, saunovat, ottavat kaljaa, menevät baariin ja tulisivat sitten meille yöksi (siis nämä kaksi, ei se joka siellä asuu...) jossain vaiheessa aamuyötä.

minä sanoin, että tokihan voit vapaillas tehdä mitä haluat, mutta mulla on herätys aamulla klo05.00 enkä todellakaan halua ennen sitä herätä mihinkään örvellykseen, saati että lapsi heräis. että ettekö voi jäädä sinne kaverille yöksi?

tästä hyvästä mä olen nyt sitten kamala niuho ja voisin katsoa peiliin.

oikeesti?!
 
No jaa. Vähän siinä ja siinä. Jos tuollaista tapahtuu todella harvoin, niin olisin antanut miehen ja kaverin tulla kotiin. Mutta jos tuollaista tapahtuu useammin, niin ihan oikein ohjeistit.
 
[QUOTE="vieras";23196019]Mun mies ei edes ehdottaisi moista, vaan älyäisi itsekin sen että muualle menisivät.[/QUOTE]

Näin täälläkin, en mäkään sille kehtaisi ehdottaa että hei me tullaan kaverin kanssa tänne sitten herättämään sut ettet varmasti saa niitä vähiäkään unia käyttää mitkä muuten ehtisit ennen aikaista duuniherätystä. Mites ap:n mies, onnistuisko toisinpäin? Jos hänelle ihan ok niin ymmärrän ärsytyksensä (en silti sitä että "velvoittais" sut tuollaiseen), mutta jos ei niin varmaan ihan turha itsekään ehdotella.
 
:O Baarit menee neljältä kiinni-> snägärin kautta kotiin niin ovat varmaan juurikin vasta viiden aikoihin kotona, eikö toimisi?

kyse ei ole mistään isosta kaupungista vaan pikkukylästä jonka baarissa tulis pilkku 2.30 ja mitään snägäriä siellä ei ees oo xD

mä en todellakaan halua herätä kännisten örvellykseen kun olen ite menossa töihin. mutta ilmeisesti mä olen sitten niuho oikeesti... :)
 
En mä voisi miestä kieltää tulemasta kotiin, mutta toisaalta, tajuaisi varmaan itse hankkia itselleen toisen yöpaikan tuossa tilanteessa.

en mäkään voisi ikinä kieltää ketään kotiinsa tulemasta / menemästä, ei mulla ole oikeutta sellaiseen.
se olikin ehdotus, että ettekö voisi jäädä sinne kaverin poikamiesboxiin yöksi kun suhata tänne meille herättämään meidät... ja tiedän että heräisin itse 110% varmuudella ja mahdollisesti lapsikin.... no, mut ilmeisesti eivät nyt sit tee koko reissua kun mä kehtasin ehdottaa että eivät tulis meille yöksi. HUOM! EHDOTTAA...
 
en mäkään voisi ikinä kieltää ketään kotiinsa tulemasta / menemästä, ei mulla ole oikeutta sellaiseen.
se olikin ehdotus, että ettekö voisi jäädä sinne kaverin poikamiesboxiin yöksi kun suhata tänne meille herättämään meidät... ja tiedän että heräisin itse 110% varmuudella ja mahdollisesti lapsikin.... no, mut ilmeisesti eivät nyt sit tee koko reissua kun mä kehtasin ehdottaa että eivät tulis meille yöksi. HUOM! EHDOTTAA...

No niin, eli toisaalta olisi löytynyt hyvä yöpaikka minne olisi voinut mennä. Miehesi olisi pitänyt tajuta kyllä.
 
mua ärsyttää aina tälläset "vai mitä että MÄ olen oikeassa tässä asiassa (parisuhteessa)" jotka naamioidaan just tälläsiks "Olenko niuho? Olenko oikeasti kamala vaimo?"- jutuiksi ja sit halutaan vaan omaa mielipidettä mukailevia kommentteja eikä hyväksytä jos joku on eri mieltä, ruvetaan esim heti puolustelemaan tms.
 
Mullakin on kaikki unet tosi vähissä vauvan takia, mutta jos kyse olisi omasta miehestäni niin olisin hyväksynyt miesten suunnitelman, koska mun mies ei ole käynyt baarissa varmaan vuoteen eikä ole tiedossa mitään parempaakaan ajankohtaa, milloin tänne voisi yöllä tulla kolistelemaan. Jos mies kävisi useammin ulkona ja/tai olisi mahdollista ajoittaa reissu sellaiseen ajankohtaan, kun mulla on enemmän mahdollisuuksia nukkua, en ymmärtäisi, miksi pitäisi tulla viemään multa se vähäinenkin uni mitä nyt olisi mahdollista saada.
 

Yhteistyössä