M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lulu:Alkuperäinen kirjoittaja mä:ei juhlia?
Koska en jaksanut ja kerennyt järjestää ja syy tämän kaiken takana on se, että minulla on burn out. :|
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:Alkuperäinen kirjoittaja Lulu:Alkuperäinen kirjoittaja mä:ei juhlia?
Koska en jaksanut ja kerennyt järjestää ja syy tämän kaiken takana on se, että minulla on burn out. :|
Etkö olisi voinut vaikka ostaa kakkua. Itsekin sairastan, joten tiedän millaista loppuunpalaminen on.
:hug: Voimia! Ymmärsikö poika tilanteen, vai jäikö sille paha mieli?
Alkuperäinen kirjoittaja Lulu:Mies ja poika käyvät tätä nykyä kaupassa. Poikani ymmärsi tilanteen hyvin ja hänelle ei jäänyt paha mieli.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Pojan isäkään ei sitten voinut ostaa mitään tai panostaa hiukan syntymäpäivän suunnitteluun?
Alkuperäinen kirjoittaja Lulu:Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Alkuperäinen kirjoittaja Lulu:Alkuperäinen kirjoittaja mä:ei juhlia?
Voit varmaan selittää pojallesi, että et nyt jaksanut juhlia laittaa, mutta myöhemmin juhlitte (jos näin ajattelet). Tosin lupaus on sitten pidettävä, jos sellaisen annat.
Poikani ja mieheni tietävät tilanteeni ja auttavat sekä tukevat minua paljon. Aiomme juhlia synttäreitä jälkikäteen myöhemmin, sitten kun minä olen terve ja voin hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lulu:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Pojan isäkään ei sitten voinut ostaa mitään tai panostaa hiukan syntymäpäivän suunnitteluun?
Poika sanoi, ettei halua juhlia synttäreitään ennen kuin minä olen terve. Kuuntelemme lapsemme toiveita.
Alkuperäinen kirjoittaja Lulu:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Pojan isäkään ei sitten voinut ostaa mitään tai panostaa hiukan syntymäpäivän suunnitteluun?
Poika sanoi, ettei halua juhlia synttäreitään ennen kuin minä olen terve. Kuuntelemme lapsemme toiveita.
Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Kuulostaa siltä, että lapsenne kantaa sellaista huolta äidistään, mikä ei noin pienen pojan harteille kuulu. Hän on vasta lapsi. Lapset ovat erittäin lojaaleja vanhemilleen, mutta vanhemman pitäisi tietää, että lapsen ei kuulu huolehtia vanhempansa mielenterveydestä. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Alkuperäinen kirjoittaja Lulu:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Pojan isäkään ei sitten voinut ostaa mitään tai panostaa hiukan syntymäpäivän suunnitteluun?
Kuulostaa siltä, että lapsenne kantaa sellaista huolta äidistään, mikä ei noin pienen pojan harteille kuulu. Hän on vasta lapsi. Lapset ovat erittäin lojaaleja vanhemilleen, mutta vanhemman pitäisi tietää, että lapsen ei kuulu huolehtia vanhempansa mielenterveydestä. :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ihmettelee:Alkuperäinen kirjoittaja Lulu:Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Alkuperäinen kirjoittaja Lulu:Alkuperäinen kirjoittaja mä:ei juhlia?
Voit varmaan selittää pojallesi, että et nyt jaksanut juhlia laittaa, mutta myöhemmin juhlitte (jos näin ajattelet). Tosin lupaus on sitten pidettävä, jos sellaisen annat.
Poikani ja mieheni tietävät tilanteeni ja auttavat sekä tukevat minua paljon. Aiomme juhlia synttäreitä jälkikäteen myöhemmin, sitten kun minä olen terve ja voin hyvin.
Miksi miehesi ei ostanut pojan kanssa lahjaa ja käyneet vaikka yhdessä ulkona syömässä tai kahvilassa tai elokuvissa tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Tän täytyy olla provo. Millanen isä ei muistais poikaansa jos äiti on tuossa kunnossa :x