Olin yön pois kotoa. Kortsut kateessa, seksilelut "käytettyinä"!!!

  • Viestiketjun aloittaja Mielipiteitä, onko totta?
  • Ensimmäinen viesti
"Neith"
jos miettisin omalle kohdalle ap:n tilannetta, niin en hetkeäkään uskois että mies on itseensä sitä kokeillut.. oikeasti. kyllä mie olisin 99% varma että talossa on ollut vieras nainen.
eikä niitä toisen naisen/miehen läsnäolon merkkejä välttämättä oikeasti huomaa
 
IhaNainen
[QUOTE="vieras";22928071]Jos sinä löytäisit merkkejä siitä, että sinun dildoasi on käytetty, kuvittelisitko heti, että miehesi on raahannut kotiinne, teidän sänkyynne naisen, ja halunnut sitten tuikata sinun dildoasi tähän vieraaseen naiseen?

Eikö se nyt ole paljon loogisempaa, että mies on sitä itse käyttänyt. Tai ehkä ei, jos luottamusta parisuhteessa ei ole, ja epäilystä pettämiseen on annettu jo aiemmin. Pelkkä käytetty dildo ei kerro toisesta naisesta, etenkään kun mitään muita merkkejä siitä, että joku vieras nainen olisi talossa käynyt, ei ole.[/QUOTE]

Kyllä mä ainakin siinä vaiheessa kallistuisin sen toisen naisen kannalle jos mies ei suostuisi antamaan MITÄÄN selitystä. En laske siis päteväksi selitykseksi ap:n miehen sekoilua. Ja eihän se dildon käyttäminen vieraan naisen kanssa mitenkään sulje pois sitä että se mies olis sitä pannutkin.
 
IhaNainen
[QUOTE="eee";22928312]Ööh, et taida ihan tietää mistä puhut...? Sehän on ihan tavallista käyttää kortsua peppuseksissä, myös dildon päällä. Helpompi pitää puhtaanakin...[/QUOTE]

*Sensuroitu*
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
AP...
Ei ollu lakanoita vaihdettuna ja miehen " naispuolisten kavereiden perusteella" voisi siis olla toinen nainen ja sitä itse ensin epäilin vahvasti mutta mutta ei mulla mitään todisteita ole niin en kyllä eroa 10-vuotisesta suhteessa joka kaikin puolin kunnossa (mun mielestä, jos mies pettänyt sitten ei varmasti ole kaikki kunnossa) tämän takia. Kyllä miehen perässä on ollut milloin minkäkinlaista yh-äippää mutta nyt ei vaan yhtään tunnu että sillä olisi ketään ollut ja viestin laitoin eilen kuten sitä oli ehdoteltu ja mies arvasi että se olen ollu mä. Huusi keittiöstä kun sai viestin :"Mitä helvettiä sä pelleilet? Vai nytkö jo oot palkannu jonkun muijan laittamaan munkanssa viestiä?" Oli pakko kysyä ; "Ai ,säkö et ymmärrä mun piloja?" :D
Totta on ettei toisesta naisesta jää välttämättä todisteita tai jälkiä heti mutta ennen pitkää kyllä. Ja ton miehen "pilan" perusteella on tuo mies niin tyhmä että jää varmasti rysän päältä kiinni jos pettäisi ;) Ja nyt varmasti kun tämä juttu tuli niin osaan katsoa asioita hieman eri tavalla, olla epäileväinen. Ja tosiaan olen miettinyt miehen menoja ja touhuja taakse päin mutta ei mitään outoa tule mieleen.
 
"Julia"
Jos pettää toista, niin kai siihen joku alkukohtainen syy täytyy olla. Ja mitä tuossa hieman luin noita
kirjoituksia, niin kylläpä tällä palstalla on paljon katkeroituneita ja suhteensä menettäneitä ihmisiä.
Jos herra on halunnut kokeilla miltä se dildottaminen tuntuu, koska miksei hänkin jos rouvakin. ;)
 
....miehen g-pisteeseenhän pääsee parhaiten käsiksi anuksen kautta. Ja jos tämä kyseinen mies on niiiiin "äijä", sitä paremmalla syyllä jättää kertomatta että on itse sillä dildolla leikkinyt. Koska eihän tosimiehet mitään perseeseensä tunge :D
 
"Julia"
Alkuperäinen kirjoittaja äits;24236240:
....miehen g-pisteeseenhän pääsee parhaiten käsiksi anuksen kautta. Ja jos tämä kyseinen mies on niiiiin "äijä", sitä paremmalla syyllä jättää kertomatta että on itse sillä dildolla leikkinyt. Koska eihän tosimiehet mitään perseeseensä tunge :D
Niin kai se on.. ei niitä ihan heti olla miesten vessassa kavereille tai kotona vaimolle toimittamassa kuin tekikään gutaa, kun hieman kirnus dildolla persettä. Vaikka eikös se niin ole että ihminen pääsääntöisesti
nauttii siitä kun sen ruumiin reijistä menee jotain sisään, tai tulee ulos. Vaikea uskoa että "äijä" sitä alkaa kertoileen ilosena vaimolleen kuin se dildon sisään meno tuntu lähes yhtä hyvälle kun paskan ulos tulo. ;)
 
m1es
Minun mielestä asia on näin: miehesi on halunnut kokeilla dildoa omaan peppuunsa, ja halunnut käyttää siinä kortsua (hygieniasyistä varmaankin) Hän tiesi sinun huomaavan yhden kortsun puuttuvan, jos löytäisit kortsupakkauksen. Tämän takia hän sepitti tarinan huuhteluaineesta joka muka kaatui koko pakkauksen päälle. Näin hän pääsi kätevästi eroon todistusaineistosta, tosin hän ei ottanut huomioon että menisit penkomaan roskista ja huomaisit yhden puuttuvan. Se yksi käytetty on tod.näköisesti vedetty alas vessasta. Koska hän ei itse ole ilmeisesti paljon dildoa käytellyt, hän ei tajunnut että dildo jäisi niin limaiseksi kortsun jäljiltä ja unohti poistaa myös patterit. Tai sitten hän ajatteli tehdä sen myöhemmin mutta unohti, tai hänelle tuli kiire. Miehesi ei kehtaa tunnustaa hommaa sen nolouden takia ja yrittää nyt kuitata koko homman pilana.
Luultavasti juuri näin. Asiaa ihmetteleviä suosittelen käyttämään hakusanoja "prostate massage" ja "rimming".

Miehelle voisi ostaa lahjaksi Aneros Helixin niin ei tarvitse emännän dildoa tahmata.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
....
Kyllä se sinä parhaiten tiedät kuinka tyhmä miehes on.
Jos mulle kävis noin ja mies selittäs tuon tarinan. uskoisin häntä, koska tiedän ettei hän olisi noin tyhmä että käyttäisi meidän yhteisiä kortsuja saatiki mun dildoa. :D
 
"what"
On lapsia ja lapset oli mun mukana reissussa eli mahdollisuus on olemassa että jonkun meille ois tuonnut ja tarina siis joo on kaikin puolin sekava miehen osalta ja varmaan kirjoitin sen hieman sekavasti mutta vaikea kirjoittaa noin sekavaa tarinaa kovin loogisesti. Ei ole asia vielä selvinnyt, illalla meinasin viestiä tuntemattomasta numerosta miehelle laittaa eli katotaan miten viestiin reagoi ;)
Ja itsekkin mietin että miten muka mua kortsut voi satuttaa jotka se on roskiin heittänyt ja ensin vielä sanoi syyksi kun huuhteluaine ne pilasi. Ei tuskin tuosta kukaan loukkaantuu.
Enn ymmärrâ,, miten huuhteluaine voi pilata kortsiut? Nehän on paketissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Suhteellisen vainoharhaisia ihmisiä täällä :) kyllä tuo ukko on ihan omaan hanuriinsa sitä sauvaa sovitellut. Minuakin syytettiin edellisessä liitossa vaikka mistä vaikka olin 100% uskollinen ja vähänajan päästä paljastui että eukko se olikin joka petti
 

Yhteistyössä