Ja miksi kukaan tekis pilaa tällasella asialla, saaden sitten toisen oikeasti epäilemään.Kysyin kyllä että omaan pyllyysikö sitä tarvit Ei kuulemma. Ja tarina oli jotenkin epälooginen järjestykseltään (mieskin kyllä on). Mutta kuullostaa niin uskomattomalta itestäkin että huh, huh Sanoin moneen otteeseen että kerro vaan, päästään vähemmällä mutta vakuutti ja vannoi ettei ketään ole ollut. Ja tosiaan mies suuttui paljon koska loukkasin häntä ja hänen mukaansa tämä oli mulle "pahin kosto" koska tiesi minun kiinnittävän huomiota näihin. Mutta miten mies keksi patteritkin laittaa siihen vehkeeseen ja vielä oikein päin? Kun vielä näin epäloogisen tarinan sepitti
Ootko oikeesti tosissas? Ihme tossukoita täällä on naiset. "Joo, mä en nyt saanu selville et onks se pettäny mua ku se ei kerro nii mä nyt oletan et ei oo, kylhän se varmaan kertos jos se olis." :O Jos mun mies ei suostuis kertomaan mulle mitään loogista selitystä tollasen jälkeen niin se olis monon kuva persiissä alta aikayksikön. En mä ainakaan antas pitää itteäni noin tyhmänä, mutta ihan miten vaan.No niin asiasta yritetty keskustella ja mies pitäytyy kertomuksessaan mutta miehen ilmeet ja eleet olivat jotenkin häveliäitä ja ei kyllä myöntäisi jos omaan leikkiinsä mun leluja olisi tarvinnut. Enemmin myöntäisi toisen naisen. Eli luulempa että asia jää mysteeriksi ja selviää aikanaan. Toiseen naiseen en jotenkin usko, mutta varmahan en voi olla. Eli luulempa että mies tosiaan on itseensä tätä lelua tarvinnut Vaikka hilpeyttä ajatus kovasti herättää ja seuraavaa seksi kertaa saa tuo mies kyllä odottaa. -Käyttäkööt minun dildoani, himothan ne on hiirelläkin
Onko jollain vielä jotakin mitä ei olisi jo huomioitu?
Peesi, mä ottaisin kans todellakin selville, että onko mies pettänyt, jos miehellä ei mitään järkevää selitettävää ollut niin sillon se luultavammin on pettänyt...Ootko oikeesti tosissas? Ihme tossukoita täällä on naiset. "Joo, mä en nyt saanu selville et onks se pettäny mua ku se ei kerro nii mä nyt oletan et ei oo, kylhän se varmaan kertos jos se olis." :O Jos mun mies ei suostuis kertomaan mulle mitään loogista selitystä tollasen jälkeen niin se olis monon kuva persiissä alta aikayksikön. En mä ainakaan antas pitää itteäni noin tyhmänä, mutta ihan miten vaan.
Jos sinä löytäisit merkkejä siitä, että sinun dildoasi on käytetty, kuvittelisitko heti, että miehesi on raahannut kotiinne, teidän sänkyynne naisen, ja halunnut sitten tuikata sinun dildoasi tähän vieraaseen naiseen?Mistä voit tietää ettei kukaan halua, jos siellä on nainen ollut niin halusihan se sun miehen kikkeliäkin vaikka se varmaan on viimeks ollu sun sisällä. Ja kyllä me ainakin mun miehen kanssa käytetään välillä dildoa samalla kun pannaan, eli ei se dildon käyttäminen sulje pois sitä oikeeta nussimista. Ja onhan sillä naisellakin voinut olla niitä kumeja mukana jos kerran ainoa syy miksi sitä naista ei oo voinu olla, on et vaan yks kumi puuttuu. Mutta ei siinä mitään, kukaan ei kai kiellä olemasta sinisilmäinen, mutta kyllä mun mielestä sun pitäs joku tunnustus saada suuntaan tai toiseen että voit päättää haluutko jatkaa vai et.