Olin viikonloppuna baarissa ja olen ylipainoinen reippaasti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pläski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pläski"

Vieras
Kuulin ainakin neljältä mieheltä sinä iltana että olen todella upea ja kaunein nainen baarissa.Minulle tuli hyvä mieli ja tietenkin se imarteli mutta kerron tämän kun aina haukutaan lihavia ihmisiä ja väitetään ettei niistä kukaan oikeasti tykkää.Nämä kehut sain vilpittömästi miehiltä joilla ei ollut tarkoitus päästä sänkyyni ja myös muutamalta naiselta sain kuulla positiivisia kommentteja itsestäni.Hyvällä mielillä kohti kesää :)

Mä olin kerran baarissa normaalipainoisen ystäväni kanssa (minä ylipainoinen). Joku mies yritti ensin lämpätä ystävääni, mutta kun ystäväni ei lämmennyt, mies katseli pitkään ympärilleen ja tuli sitten juttelemaan mulle. Teki mieli tirvasta kuonoon!

[QUOTE="alma";26185232]läskit on helppoja, tai ainakin heitä pidetään sellaisina. Vanha sääntö on kehua rumalle hänen ulkonäköään ja Kauniille älyään.[/QUOTE]

Eiks oo kumma, kuinka likööri ja enkelikööri
Saa vaihtaa näkökulmaa mut.
Vaikken koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa,
niitten vieressä oon aamut.

Ja kun pidellen päätäni vierestä näätäni
Herään, mietin, mitä taas tein,
Ja kuinka monta aamua odottaa mua
Samanlaisin haastein.

Kun mä aloitan illan, olen valikoiva.
Kahden jälkeen mikä tahansa käy.
Miksi aamuisin muita ei näy?

Mitä joku komea ihminen hyötyy siitä että kehuu läskiä kauniiksi päästäkseen panemaan :p kyllä ne saisi sitä muualtakin ja varattuja oli miehistä muutama joten se ei ollut taka-ajatus :) mä vain vilpittömästi iloitsen siitä että lihavaakin pidetään kauniina ja haluttavana ihmisenä.Ihan tavallisten tai jopa komeidenkin miesten mielestä ;)

[QUOTE="alma";26185232]läskit on helppoja, tai ainakin heitä pidetään sellaisina. Vanha sääntö on kehua rumalle hänen ulkonäköään ja Kauniille älyään.[/QUOTE]

En oikeasti tiedä pitäisikö tälle "viisaudelle" itkeä vai nauraa.

Joillekin selvästi kova paikka, että miehiä voi kiinnostaa isompikin nainen. Jopa niin paljon, että hänen kanssaan aloitetaan parisuhde, mennään naimisiin ja saadaan lapsia. Ai niin, mutta palstan mukaan mies pakotetaan tuohon, hän ei saa parempaa jne.

Aikuiset ihmiset, koittakaa nyt vähän parantaa itsetuntoanne, ettei tarvitse tuolla tavalla yrittää kohottaa itseänsä muiden yläpuolelle haukkumalla ja halveksumalla. :D

[QUOTE="pläski";26185300]Mitä joku komea ihminen hyötyy siitä että kehuu läskiä kauniiksi päästäkseen panemaan :p kyllä ne saisi sitä muualtakin ja varattuja oli miehistä muutama joten se ei ollut taka-ajatus :) mä vain vilpittömästi iloitsen siitä että lihavaakin pidetään kauniina ja haluttavana ihmisenä.Ihan tavallisten tai jopa komeidenkin miesten mielestä ;)[/QUOTE]
Menee ohi aloitetun läski-keskustelun, mutta väitätkö, ettei varatut halua päästä panemaan... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26185255:
Eiks oo kumma, kuinka likööri ja enkelikööri
Saa vaihtaa näkökulmaa mut.
niitten vieressä oon aamut.

Ja kun pidellen päätäni vierestä näätäni
Herään, mietin, mitä taas tein,
Ja kuinka monta aamua odottaa mua
Samanlaisin haastein.

Kun mä aloitan illan, olen valikoiva.
Kahden jälkeen mikä tahansa käy.
Miksi aamuisin muita ei näy?

Onneksi kommentti/laulu tulee näinkin edustavalta taholta:
http://www.albumiklassikot.fi/wp-content/uploads/2012/03/FMEJ.jpg

Siis edes multa eivät noi saisi.

Itse huomasin viimeksi baarissa että kaikkien lihavimpien ympärillä pyöri kokoajan miehiä. Nämä miehet kyllä olivat aika surkeita tapauksia ja mielestäni se tietty mielessä. (En silti väitä että ap:n tapauksessa olisi näin) Itse +30 kiloa sitten sain kyllä olla aika rauhassa baarissa, ei pahemmin kehuttu tai haukuttu, joku ählämi aamuyön tunneilla tuli joskus ahdistelemaan :D.

Ootteko kauniit ja hoikat koskaan huomanneet että miehet katselee teitä vähän sillä silmällä että tekis mieli tulla juttelemaan mutta eivät sitten kai uskalla? Sori, off-topic.

Vanha sääntö; Kehu kauniin naisen älyä ja älykkään naisen kauneutta.

Yhteistyössä