Olin tänään muumimaailmassa töissä? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oltiin juhannuspäivänä. Mahtava paikka ja lapset tykkäsivät kovin. Moni purnaa kalliita hintoja mut meillä ollut aina kylmälaukku mukana eikä rahaa ole mennyt kuin sisäänpääsyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
ei oo oltu eikä varmaan tule ikinä käytyäkään :/ jotenki ei miellytä se paikka meitä yhtään =)
Hassulta kuulostaa että paikka ei yhtään miellytä vaikkei ole siellä koskaan käynytkään =)

Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
Mitäs siellä duunasit?

Teen kahdeksan tuntia tiskaus-ja blokkaushommia :) raskasta on, jalat on nytkin ihan pirun kipeet :D Mut en haluais esittää esim. pikkumyytä tai olla kassahommissa, kun en osaa mielestäni riittävästi ruotsia :D

Joo, eka kertaa Muumeja ihastelemassa esikoisen 2v. 10 kk ja mummon kanssa oltiin heinäkuun alkupuolella =) oli kiva keikka, vaikka hiukan painoi jaloissa kipittää vauhtiviikarin perässä rv. 30+ ! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mitäs siellä duunasit?

Teen kahdeksan tuntia tiskaus-ja blokkaushommia :) raskasta on, jalat on nytkin ihan pirun kipeet :D Mut en haluais esittää esim. pikkumyytä tai olla kassahommissa, kun en osaa mielestäni riittävästi ruotsia :D

etkös sä ole enää siellä vanhassa työssä???

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
ootko menossa huomenna töihin? Me ollaan tulossa lasten kanssa :)

Olen menossa =)

missäs sut voi siellä bongata:)

Mamman keittiössä =) häärään siellä kassan takana keittiössä tiskikoneen luona ja välillä blokkaan ja pyyhin pöytiä sekä kannan ruokailuvälineitä paikoilleen :D

Alkuperäinen kirjoittaja niksu:
Mitäs siellä duunasit?

etkös sä ole enää siellä vanhassa työssä???

Tänä kesänä en saanut kylpylästä töitä, se oli niiden moka, unohtivat merkata mut halukkaaksi. Olen tehnyt iltasiivousta isäni firmassa ja työskennellyt muumimaailmassa tänä kesänä :)

Yhteistyössä