Olin sitten kolonskopiassa ja diagnoosi on:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="nainen";26622488]Ennen sä kyllä kerroit käyväsi vessassa kerran viikossa. Täällä palstalla ei voi olla ilman et näkee jatkuvasti sun erite/uloste/vagina-aloituksia.

HPV paranee itsekseen noin 2 vuodessa 90% ihmisistä.
Lähde:
www.kaypahoito.fi - Suositukset[/QUOTE]

Paranee, muttei poistu:). Kysyy vaikka ammatilais gynekologeilla;)

Olisin voinut kertoa tuon sinulle ilmaiseksi ja näkemättä sinua. Pitkä suoli ei aiheuta jatkuvaa ummetusta, laiska suoli aiheuttaa. Se, että vatsasi oli täysin ummella tässä taannoin johtui lääkkeistä, joita söit kun tulit sieltä rapakon takaa. Ja jos kerta vatsasi on toiminut normaalisti raskaana ollessasi, ei syy voi olla pitkässä suolessa. Lisää kuituja ja harjoitat sitä vatsaasi. Käyt esim. joka aamu jonkun aikaan pytyllä istumassa ja punkeamassa, vaikkei olisikaan kakkahätä. Vähitellen suoli tottuu.

Paljon maksoit yksityiselle näistä tiedoista? :p

Äkkiä vielä kirjoitan ja poistun tekemään omat bisnekset:)

Porukka on säälittävä täällä. Sekin jotain jo kertoo että mun ulkonäkö pakko työntää joka ketjuun. Mutta kateellisia, tylsistyneitä palstalaisia rassa vaan se, että:

1. Olen kaunis+ kroppa on pian taas hyväässä kunnossa
2. Mulla hieno talo
3. Rahaa
4. Hyväät autot
5. Elän hauska elämää
6. Olen yritteliäs
7. Mulla on kultainen mies, ei ainakaan mun mielestä voi parempaa ees toivoa, joka kohtelee naista kuin prinsessa ja meitä kaikkia, ei käy kavereiden kaa baareissa ja aina tekee vain minun kanssa päätöksiä ja kutsu mua pomoks täällä:D
8. 3 ihanaa ja kaunista lasta/vielä helpoja ne on, eikä ees kroppa pilalla
9. Mulla apua aina löytyy lastenhoitoon
10. Ikäkin 27 ja on monta asia ja lisää tulossa, jos ei käy mitään ikävä...
11. Paljon muutakin asia, että elämästä voi nauttia. Vara siks mulla ei oo energia niin kuin muilla kateellisilla ja katkerilla istua täällä 24/7, haukkua ja ronkia muiden elämää... sääli pistet lähetän teille:wave:

Ihan niin kuin minun elämästäni. En koe tarpeelliseksi mainostaa sitä yhtään tämän enempää täällä :)
En ole sinulle yhtään mistään kateellinen saatika että olisin edes mistään katkerakaan.

jeep, sinnekin:D

jeep-wrangler.jpg

Tämä tässä on Jeep, se on auto kuten näet.

JEEP on automerkki

[QUOTE="...";26623514]Olisin voinut kertoa tuon sinulle ilmaiseksi ja näkemättä sinua. Pitkä suoli ei aiheuta jatkuvaa ummetusta, laiska suoli aiheuttaa. Se, että vatsasi oli täysin ummella tässä taannoin johtui lääkkeistä, joita söit kun tulit sieltä rapakon takaa. Ja jos kerta vatsasi on toiminut normaalisti raskaana ollessasi, ei syy voi olla pitkässä suolessa. Lisää kuituja ja harjoitat sitä vatsaasi. Käyt esim. joka aamu jonkun aikaan pytyllä istumassa ja punkeamassa, vaikkei olisikaan kakkahätä. Vähitellen suoli tottuu.

Paljon maksoit yksityiselle näistä tiedoista? :p[/QUOTE]

468+lääkäri 106 toimistomaksun kaa:)

Juu se kuulema pitää mun treenata:D

• Tykkää
Reactions: Bonaire
Kova yritys Venakolta taas kerran vakuuttaa kuinka ihanaa elämänsä on ja silti jatkuvat nämä pakko-oireisilta vaikuttavat ahdistuneet tarinat omasta terveydestä/sairaudesta. Henkisen tyhjyyden vaikutelmakta ei voi myöskään välttyä, mutta toivottavasti edes aineelliset kulissit pysyy pystyssä.

[QUOTE="Vieras";26624008]Kova yritys Venakolta taas kerran vakuuttaa kuinka ihanaa elämänsä on ja silti jatkuvat nämä pakko-oireisilta vaikuttavat ahdistuneet tarinat omasta terveydestä/sairaudesta. Henkisen tyhjyyden vaikutelmakta ei voi myöskään välttyä, mutta toivottavasti edes aineelliset kulissit pysyy pystyssä.[/QUOTE]

Pakko oireet sinulla minusta eikä mulla mun terveydestä:). Mä ainakin jaksan huolehtia terveydestä, koska en jaksa ummetuksesta kärsiä enää ja nyt tiedän miten sen voi ratkaista... jos joku jaksa olla ummetuksen, hiivan, hpv:n kanssa tai masentuneena tai ihan mitä tahansa, niin se on heijän ongelma ei mun

Pakko oireet sinulla minusta eikä mulla mun terveydestä:). Mä ainakin jaksan huolehtia terveydestä, koska en jaksa ummetuksesta kärsiä enää ja nyt tiedän miten sen voi ratkaista... jos joku jaksa olla ummetuksen, hiivan, hpv:n kanssa tai masentuneena tai ihan mitä tahansa, niin se on heijän ongelma ei mun

No valta-osalla ei ole noita tauteja, yhtäkään niistä saatikka kaikkia. Se, että sulla on ei tarkoita että muillakin olisi :D

[QUOTE="terve";26624263]No valta-osalla ei ole noita tauteja, yhtäkään niistä saatikka kaikkia. Se, että sulla on ei tarkoita että muillakin olisi :D[/QUOTE]

1. Ummetus on yleinen vaiva
2. Hiiva joka toisella naisella joskus elämän aikana
3. Hpv kantaa 80-90% suomalaisista
4. Masennuksesta Suomalaiset kärsi muiden maiden Europassa verrattuna kaikist eniteen ja pelkästään masennuslääkeitä syö 500 000 suomalaista täällä hetkellä, muut psyyke lääkkeet jo erikseen, joka tapauksessa puolet suomalaisesta syö tai söi elämän aikana psyyke lääkeitä:whistle:

4. Masennuksesta Suomalaiset kärsi muiden maiden Europassa verrattuna kaikist eniteen ja pelkästään masennuslääkeitä syö 500 000 suomalaista täällä hetkellä, muut psyyke lääkkeet jo erikseen, joka tapauksessa puolet suomalaisesta syö tai söi elämän aikana psyyke lääkeitä:whistle:

Ehkäpä meni hiukan metsään :)

Onko nää ihan sun omia faktoja vai olisiko jotain ihan oikeita lähteitäkin nimetä?

lukaisepa esim. tämä:
Suomalaiset eivät olekaan erityisen masentuneita (13/04) :: Terveyskirjasto

.