Olin kuin puulla päähän lyöty tänään töissä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsukka

Aktiivinen jäsen
29.04.2005
6 356
0
36
Menin töihin klo 12:sta iltavuoroon.Lähdin siitä samantien yhtä potilasta käyttämään sairaalan kahvilassa.Mentiin ulkokautta ja laitoin osastolta vaan punaiset kumisaappaat jalkaani ja vanhan saattotakin niskaan...Osastolle takaisin päästyäni osastonhoitaja sanoi minulle, että minun pitää mennä heti siltä seisomalta ylihoitajan luokse...
Meinas valahtaa löysät housuun, kun ajattelin, että mitä mahtaa asia koskea ja olenko tehnyt tai sanonut jotain.
Niin minä punasissa kumppareissa ja kamalassa saattotakissa hipsin ylihoitajan luokse, joka on todella mukava tyyppi.

Tervehdin ja istuin alas ja odotin mitä asia mahtaa koskea...Ylihoitaja ilmoitti, että osastonhoitaja on ehdottanut minulle henkilökohtaista palkanlisää ja se on myönnetty...Olin ihan :o vasta meillä oli kehityskeskustelu oh:n kanssa eikä maininnut mitään eli todella kiva ylläri ja nimenomaan ihan superylläri, koska kaksivuotta sitten sain jo yhden henkilökohtaisen palkanlisän ja nyt siis toisen...oli typerä, mutta tyytyväinen olo. Oli aika hassu olo siinä punasissa kumppareissa ylihoitajan huoneessa.

Alkuperäinen kirjoittaja tiis:
minusta noi on hölmöjä hommia,sama palkka kaikille samasta työstä niin ei tuu naaman mukaan
Niin, ei sillä väliä, että toinen tekee kaksi kertaa enemmän ja kaksi kertaa paremmin työtä kuin toinen..?

Sama palkka vaan kaikille, joojoo.

Alkuperäinen kirjoittaja emv:
Onnea! Tärkeää saada arvostusta työlleen!

Juu ja kyllä arvostan työtäni kovasti ilman noita henk.kohtasia lisiäkin.Haluan lukea ja opiskella lisää ja siihen työnantaja on suonut mahdollisuuden.Olen saanut käydä koulutuksisssa joista koen hyötyneeni ja saada lisää välineitä tehdä työtä, josta tykkään

Alkuperäinen kirjoittaja valitettavasti:
minusta noi on hölmöjä hommia,sama palkka kaikille samasta työstä niin ei tuu naaman mukaan
Niin, ei sillä väliä, että toinen tekee kaksi kertaa enemmän ja kaksi kertaa paremmin työtä kuin toinen..?

Sama palkka vaan kaikille, joojoo.

Kaksi kertaa enemmän?

Alkuperäinen kirjoittaja Sanelma:

Kas kun sama työ ei tuppaa olemaan "samaa työtä"... On ahkeria ja vähemmän ahkeria. You know.

Ahkeruudestako maksetaan? Ois sitten palkka työmäärän mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kas kun sama työ ei tuppaa olemaan "samaa työtä"... On ahkeria ja vähemmän ahkeria. You know.

Ahkeruudestako maksetaan? Ois sitten palkka työmäärän mukaan.

No perusteita tuolle henkilökohtaiselle lisälle voi periaatteessa olla melkein mikä tahansa henkilön työhön tai/ja työyhteisöön positiivisesti vaikuttanut toiminta. Juu vaikka esim. tuo ahkeruus.

No perusteita tuolle henkilökohtaiselle lisälle voi periaatteessa olla melkein mikä tahansa henkilön työhön tai/ja työyhteisöön positiivisesti vaikuttanut toiminta. Juu vaikka esim. tuo ahkeruus.

Hah :D Pomojen perseiden nuoleminen?
Jos hommat hoituu työntekijöiltä, niin ei yhtä voi nostaa ylemmäksi, jos samoja hommiakin tekee. Isompi vastuualue hänelle sit.

Yhteistyössä