Olin kipujen takia 7 tuntia ensiavussa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tse";29987440]Miksi se tuollaiseksi on muuttunut?

Omasta miehestäni en muuten puhuisi se.[/QUOTE]

Hän on muuttunut tuollaiseksi kun ei kerkiä koskaan pitämään lomaa ilmeisesti jotain väsymystä hänellä.

Että ammattivalittaja jakaa taas elämäänsä, mutta tuo lause : ei kerkiä koskaan pitämään lomaa tietysti torppasi sen.
Huoh miksi teette lapsia tuollaisten kanssa jotka ei jaksa lapsiaan hoitaa ? Se että aiemmin on osannut mutta nyt ei , johtunee siitä että äiti ei ole antanut lapsilleen kehittyä luontaista suhdetta isään tai isän suhdetta lapseen.

Että ammattivalittaja jakaa taas elämäänsä, mutta tuo lause : ei kerkiä koskaan pitämään lomaa tietysti torppasi sen.
Huoh miksi teette lapsia tuollaisten kanssa jotka ei jaksa lapsiaan hoitaa ? Se että aiemmin on osannut mutta nyt ei , johtunee siitä että äiti ei ole antanut lapsilleen kehittyä luontaista suhdetta isään tai isän suhdetta lapseen.

Mä olen 4kk ikäisestä lähtien jättänyt pojan aina välillä isänsä hoitoon eli kyllä osaa häntä hoitaa ja tuollaiseksi se on muuttunut vasta parin viime vuoden aikana.

[QUOTE="tse";29987536]Teidän tilanteessa todennäköisesti kannattaisi lähteä siitä että isällä olisi sitä aikaa lapselle/perheelle yrittäjyyden ohella.[/QUOTE]

Miehen yritykseen on nyt tulossa oppisopimusopiskelija eli toivon mukaan vuoden päästä sillä olisi jo ennemmän aikaa perheelle

Miehen yritykseen on nyt tulossa oppisopimusopiskelija eli toivon mukaan vuoden päästä sillä olisi jo ennemmän aikaa perheelle

Pidemmän tauon jälkeen aikaa pitää varata siihen harjoitteluunkin mm. vastuunottamiseen osallistumisesta lapsen arkeen. Lisäksi jos stressitaso jo nyt on korkealla se varmasti on vielä korkeammalla vuoden kuluttua ja ennen harjoittelua pitää varata aikaa lepoon ja stressin purkuun.

Itse en jaksaisi niin kauaa odottaa.

[QUOTE="tse";29987563]Pidemmän tauon jälkeen aikaa pitää varata siihen harjoitteluunkin mm. vastuunottamiseen osallistumisesta lapsen arkeen. Lisäksi jos stressitaso jo nyt on korkealla se varmasti on vielä korkeammalla vuoden kuluttua ja ennen harjoittelua pitää varata aikaa lepoon ja stressin purkuun.

Itse en jaksaisi niin kauaa odottaa.[/QUOTE]

Mitä sitten ehdotat?

Yhteistyössä